پانزدهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در شیراز برپا شد

فرهادی گفت: پانزدهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت نفت از ۲۱ شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی فارس برپا شده و تا ۲۴ شهریور ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «علی فرهادی»، امروز (دوشنبه 21 شهریور) از برگزاری  بین المللی و تخصصی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: پانزدهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت نفت از 21 شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی فارس برپا شده و تا 24 شهریور ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: در این نمایشگاه شاهد برترین های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و شرکت های معتبر این حوزه از نقاط مختلف کشور هستیم.

وی اضافه کرد: صنعت نفت و گاز نقش اساسی و راهبردی در معادلات سیاسی، روابط بین الملل و تعیین قدرت ملی دارند و این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی برای شرکت های فعال در این صنعت برای ارائه دستاوردها و محصولات خود به دست اندرکاران و متخصصان این صنعت و تحقق شعار سال و قطع وابستگی و حمایت از تولید داخلی است.

فرهادی اعلام کرد: بیش از 70 شرکت فعال از استان های فارس، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در این نمایشگاه حضور دارند و نیمی از شرکت کنندگان از استان فارس هستند.

وی گفت: علاقمندان می توانند با دریافت بلیط از تارنمای www.farsfair.ir تا روز پنج شنبه 24 شهریور از ساعت 17 تا 22 از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 1215322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha