هفته دفاع مقدس هفته ترویج فرهنگ ولایت مداری است

ذاکر استقامتی هفته دفاع مقدس را هفته ترویج فرهنگ ولایت مداری دانست و گفت: هفته دفاع مقدس هفته خودباوری و تحقق دین مداری می باشد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «حسین ذاکر استقامتی» در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس که امروز(دوشنبه، ۲۱ شهریور) در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد بیان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سال ۱۴۰۱ باید با رویکرد نو همراه باشد.

 

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه هفته دفاع مقدس را هفته ترویج فرهنگ ولایت مداری دانست و گفت: از خود گذشتگی جوانان برومند در دوران دفاع مقدس مصداق بارز السابقون بود که متجلی صفات الهی است.

 

وی اظهار کرد: از آنجایی که هفته دفاع مقدس هفته خودباوری و تحقق دین مداری می باشد لازم است محور برنامه‌های هفته دفاع مقدس  با جهت گیری و همسوسازی با شعار «ما مقاوم هستیم» همراه باشد.

 

ذاکر استقامتی در ادامه بر تشریح دستاوردهای دفاع مقدس، تبیین عقلانیت در دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس از سوی مدیران دستگاه های اجرایی و یا نمایندگان آنان، تاکید کرد.

 

وی همچنین برپایی موزه دفاع مقدس در شهرستان آستانه اشرفیه را محلی برای پیوند  نسل های سوم و چهارم با نسل های گذشته ای که جان خود را برای حفظ نظام و انقلاب از دست دادند بیان کرد و خواستار همت دستگاه های ذی ربط در برپایی چنین موزه ای در شهرستان آستانه اشرفیه، شد.


حجه الاسلام «احمد طیبی» امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این جلسه بیان کرد: دفاع مقدس از اعجازهای قرن حاضر و یک دانشگاه انسان سازی بود چرا که کشور ایران با نوپایی انقلاب خود و با داشتن دشمنان بسیار عزتمندانه توانست جایگاه  ویژه ای در بعد نظامی و امنیتی در دنیا داشته باشند.

 

سرهنگ پاسدار «محمدرضا کریمی» دبیر جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز بیان کرد: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دستاوردهای دفاع مقدس به نسل حاضر مهمترین هدف برنامه‌های ستاد بزرگداشت دفاع مقدس است.

 

 وی در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان آستانه اشرفیه گفت: فضاسازی، گلباران مزارشهدا، رژه خودرویی و موتوری، میز خدمت جهادی، همایش های مختلف، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدا، افتتاح حوزه بسیج خواهران، توزیع بسته های معیشتی، آغاز ساخت مسکن محرومین، بازدید از شرکت ها و کارخانه ها و... از جمله برنامه های شهرستان در این هفته است.

۳۱ شهریور تا هفتم مهر هفته گرامیداشت دفاع مقدس است.

کد خبر 1215331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha