۵۰ موکب و هئیت مذهبی  در مسیر پیاده‌روی اربعین شادگان برپا می‌شود

حجت‌الاسلام حسینی گفت: ۵۰ موکب و هئیت مذهبی در مسیر پیاده‌روی اربعین شادگان برای پذیرایی از جاماندگان مراسم اربعین برپا می‌شود.

«حجت الاسلام سید مهدی حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان اظهار کرد: بیش از ۵۰ موکب و هیئت مذهبی در قدمگاه عباس الدوایر و مسیر پیاده روی آن برای خدمت به محبان سیدالشهدا برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان افزود: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی از ساعت ۷ صبح روز (شنبه ۲۶ شهریور) با اربعین حسینی از شهرستان شادگان و شهرستان‌های همجوار در قدمگاه عباس الدوایر این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: امسال ۵۰ موکب و هئیت توسط مردم برپا خواهد شد که آمادگی کامل برای پذیرایی از زوار آقا اباعبدالله الحسین (ع) را دارند.

 

حجت الاسلام حسینی در پایان تصریح کرد: مردم ولایتمدار شهرستان شادگان مانند سال‌های گذشته بصورت مردمی و خودجوش خدمت گذاری به زوار اباعبدالله الحسین (ع) را از افتخارات خود می‌دانند، دستگاه‌های خدمات رسانی نیز در حال حاضر جهت انجام زیرساخت های مراسم پیاده روی آماده استقبال از زوار اربعین برای خدمات رسانی هر چه بیشتر در این شهرستان هستند.

 

کد خبر 1215366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha