۱۴ میلیارد ریال برای گازرسانی آخرین روستای شیروان هزینه شد

مدیر شرکت گاز شیروان گفت: ۱۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات منابع داخلی شرکت برای گازرسانی به آخرین روستای این شهرستان هزینه شد.

«خداوردی اکبرزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: به تازگی روستای رشوانلو از توابع بخش مرکزی این شهرستان که آخرین روستای بدون گاز بود از نعمت گاز برخوردار شد که 14 میلیارد ریال از محل اعتبارات منابع داخلی شرکت برای آن هزینه شد.

 

مدیر شرکت گاز شیروان عنوان کرد: به دلیل عدم راه دسترسی مناسب، پیمانکار راغب به کار نبود که با پیگیری های فراوان با مسئولان مربوطه استانی و شهرستانی و برگزاری جلسات متعدد، عملیات راه مربوطه اصلاح و گازرسانی انجام شد.

 

اکبرزاده خاطرنشان کرد: تا قبل از عملیات گازرسانی به این روستا ساکنان آن از سوخت مایع استفاده می کردند که با گازرسانی به آن 40 خانوار مشتمل بر 100 نفر جمعیت از خدمات آن برخوردار شدند.

 

وی اضافه کرد: برای اتمام این طرح چهارهزار و 600 متر شبکه از دوراهی روستای کورکانلو تا رشوانلو اجرا و 40 علمک نصب شد که در مجموع برای گازرسانی به این روستا، 140 میلیارد ریال از محل منابع داخلی هزینه شد.

 

وی تصریح کرد: با اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تمام روستاهای شهرستان گازدار شد و 155 روستای این شهرستان زیر پوشش خدمات این شرکت هستند که اینک 100 درصد روستاهای این شهرستان گازدار شده است.

 

مدیر شرکت گاز شیروان بیان کرد: شهرستان شیروان ۶۲ هزار و ۸۵۷ مشترک گاز دارد که از این تعداد ۴۳ هزار و ۴۳۵ مشترک شهری و ۱۹ هزار و ۴۲۲ مشترک روستایی هستند.

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1215524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha