آموزش گروهی به ۱۴۰نفر از فرزندان مددجویان منطقه بندپی ارائه شد

رحمن زاده با بیان اینکه در شرایط کنونی یکی از مهم ترین راههای اشتغال زایی اصولی و حل معضل بیکاری توجه ویژه به مقوله آموزش مهارت می باشد، گفت:آموزش گروهی برای ۱۴۰ نفر از فرزندان مددجوی تحت حمایت در این منطقه بند پی بابل برگزار شد.

«مهدی رحمن زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بیان اینکه سه هزار و ۴۲۰خانوار در منطقه بندپی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان از ماموریت های اصلی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) است.

 

رئیس کمیته امداد بند پی با بیان اینکه کمیته امداد هرساله در بحث آموزش مددجویان اقدامات زیادی انجام می‌دهد که در این خصوص فرزندان آن ‌ها نیز از دوره ‌های آموزشی فنی و حرفه ‌ای و مهارت ‌آموزی برخوردار می شوند، گفت: آموزش گروهی برای 140  نفر از فرزندان مددجوی تحت حمایت در این منطقه برگزار شد.

 

وی افزود: این دوره آموزش گروهی برای فرزندان مددجو در مقطع ابتدایی دوم، متوسطه اول، متوسطه دوم  و دانشجویان  با موضوع  پیشگیری از اعتیاد، آسیب های اجتماعی و  آموزش مهارت های زندگی برگزار شده‌است.

 

رحمن زاده با بیان اینکه در شرایط کنونی یکی از مهم ترین راههای اشتغال زایی اصولی و حل معضل بیکاری توجه ویژه به مقوله آموزش مهارت می باشد، تصریح کرد: هدف از ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت، توانمند سازی آنان است.


 

کد خبر 1215537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha