زائران فاقد هرگونه بیمه تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار می‌گیرند

تحویلیان گفت: در خصوص بستری شدن زوار در صورتی که زائران فاقد هرگونه بیمه باشند، به محض بستری شدن تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

رضا تحویلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه ،با اشاره در طول مسیر زوار اربعین می توانند از خدمات دارویی استفاده کنند گفت: با توجه به اینکه تمام نسخ استان بصورت الکترونیکی ثبت و پذیرش می شوند، برای عدم دسترسی زوار اربعین به نسخ الکترونیکی و عدم امکان ثبت الکترونیکی نسخ در موکب های درمانی و جهت رفاه حال زوار نسخ ویژه ای برای این ایام به چاپ رسیده و در اختیار موکب های درمانی قرار داده شده است.

 

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: تاکنون زائران حادثه دیده نیاز به خدمات درمانی سرپایی یا بستری داشتند بدون پرداخت هزینه، بهترین خدمات درمانی را دریافت کرده‌اند.

 

وی خاطر نشان کرد: بیماران با استفاده از این نسخ می‌توانند از داروخانه ها یا مراکز رادیولوژی و آزمایشگاهی طرف قرارداد بیمه سلامت خدمات را با تعرفه بیمه ای دریافت کنند.

 

تحویلیان تصریح کرد: چنانچه یک زائر به درمان سرپایی نیاز پیدا کند، می‌تواند به موکب های درمانی که از قبل مشخص شده مراجعه کند. پزشکان در این موکب ها خدمات درمانی و تشخیصی از جمله دارو، رادیولوژی، آزمایش را در این نسخ سه برگی نوشته و در اختیار بیمار قرار می‌دهند.

 

کد خبر 1215603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha