برگزاری نمایشکاه عکس عکاسان فارس از تعزیه «صحرارود» فسا  در شیراز

محسن نژاد گفت: نمایشگاه گروهی عکس‌ های عاشورایی کانون «عکاسان انجمن سینمای جوانان استان فارس» با موضوع تعزیه «صحرارود» فسا در گالری عکس خانه «جهانگردی» شیراز در بلوار «شهید چمران» شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «سید موید محسن نژاد»، امروز (سه شنبه 22 شهریور) با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس عکاسان فارس از بزرگترین تعزیه میدانی کشور در «صحرارود» فسا در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه گروهی عکس‌ های عاشورایی کانون «عکاسان انجمن سینمای جوانان استان فارس» در گالری عکس خانه «جهانگردی» شیراز در بلوار «شهید چمران» شیراز برگزار می شود.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی فارس افزود: این نمایشگاه عکس از ۲۲ شهریورماه ۲۲ تا ۲۶ در این گالری برپا خواهد بود و آثار عکاسان استان فارس شامل «طاهره رخ بخش زمین»، «رضا قادری»، «فرزانه چخماق ساز»، «ایمان ادراکی»، «زهرا دشت بشی»، «محمدکاظم منصور وار»، «علی عباسی» و با حضور افتخاری «سید مهدی سراج» را در خصوص این تعزیه میدانی که به ثبت ملی هم رسیده است به نمایش می گذارد.

 وی اعلام کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه عکس امروز با حضور مسئولان استانی و با حمایت اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی ا فارس، اداره‌ک ل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کانون جهانگردی و اتومبیل رانی استان و گروه تعزیه «عاشورائیان»، صحرا رود فسا برگزار خواهد شد.

محسن نژاد تاکید کرد: علاقمندان برای دیدن این تصاویر می توانند به  گالری عکس «خانه جهانگردی» واقع در بلوار «شهید چمران» شیراز، بعد از بیمارستان «اردیبهشت» مراجعه کنند.

کد خبر 1215628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha