اردوگاه‌های راهیان نور برای اسکان زائران حسینی آماده است

عزیزی گفت: با توجه به موج بازگشت زوار اربعین حسینی اردوگاه‌های راهیان نور برای اسکان زائران حسینی آماده است.

یونس عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، با اشاره به تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی زوار اربعین در استان اظهار کرد: زائرانی که از شهر‌های مختلف کشور برای عزیمت به سفر عتبات عالیات به سمت استان کرمانشاه مراجعه کرده اند می‌توانند با در دست داشتن گذرنامه به زائرسرا‌های راهیان نور استان کرمانشاه برای اسکان موقت مراجعه کنند.

 

مسئول اردویی و گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه بابیان اینکه امسال با توجه به بازگشایی مرز خسروی از تمام امکانات سپاه برای خدمات دهی به زوار استفاده می شود افزود: تمامی مراکز اقامتی سپاه نبی اکرم(ص) از ورودی استان کرمانشاه در شهرستان کنگاور تا مرز خسروی در اختیار زوار اربعین قرار خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت‌های راهیان نور سپاه نبی‌اکرم (ص) استان برای پذیرایی و اسکان حدود ۵۰ هزار نفر فراهم است اظهار کرد: اردوگاه فرهنگی تربیتی توحید در ورودی شهر کرمانشاه با ظرفیت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر، زائرسرای کربلا در میدان جمهوری باظرفیت ۵۰۰ نفر و سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری در بلوار شهید بهشتی با ظرفیت بیش از هزار نفر از سوی سپاه برای اسکان زائران پیاده روی اربعین در شهر کرمانشاه آماده شده است.

 

عزیزی تصریح کرد: علاوه بر اینها سالن‌های ورزشی و مساجد هم برای اسکان زوار در استان آماده شده که در صورت نیاز از این ظرفیت‌ها هم استفاده خواهد شد.

 

مسئول اردویی و گردشگری  و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه یاد آور شد: هدف از ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی ایجاد شرایط رفاهی و امیتی است.

 

کد خبر 1215638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha