نقل و انتقال ۵۴۰۰ نفر نیرو در آموزش و پرورش فارس انجام شده است

زارعی گفت: به صورت بی سابقه ای نقل و انتقال بیش از پنج هزار و ۴۰۰ نیروی انسانی در استان انجام داده ایم که می تواند معادل کل نیروی انسانی چند اداره کل آموزش و پرورش کشور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،  «مجید زارعی»، امروز (سه شنبه ۲۲ شهریور) در مراسم معارفه مدیر آموزش و پرورش جهرم که با حضور شعبانی، فرماندار ویژه جهرم در فرمانداری شهرستان انجام شد، گفت: غیر حضوری شدن مدارس لطمه سنگینی به مجموعه آموزش و پرورش وارد کرد اما کار و فعالیت جهادی مدیران مجموعه آموزش و پرورش باعث شد که هیچگونه آسیبی به آموزش دانش آموزان وارد نشود.

 
معاون پژوهش، برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی آموزش و پرورش فارس افزود: با همکاری همه مدیران مناطق و کارهای جهادی که صورت گرفته است موفق شدیم جزء چند استان برتر کشور باشیم.
 
 
وی بیان کرد: شروع و پایان ساعت کاری مجموعه آموزش و پرورش نشان دهنده تلاش های بی دریغ برای بازگشایی هرچه بهتر مدارس بوده و مهری پر از مهربانی در پیش داریم.
 
 
زارعی خاطرنشان کرد: به صورت بی سابقه ای نقل و انتقال بیش از پنج هزار و ۴۰۰ نیروی انسانی در استان انجام داده ایم که می تواند معادل کل نیروی انسانی چند اداره کل آموزش و پرورش کشور باشد.
 
 
«یوسف بخشی» نیز گفت: حمایت مسئولان استانی و شهرستانی باعث شده که بتوانم چهار ماه دوران سرپرستی به خوبی پشت سر بگذارم و سکان تعلیم و تربیت شهرستان را به مدیر آن تحویل دهم.
 
 سرپرست سابق آموزش و پرورش جهرم افزود: مهم ترین مشکل پیش روی، کمبود نیروی انسانی و نقل و انتقالات بوده است که نزدیک به ۲۷۰ نیروی بازنشسته داشتیم.
 
 
وی گفت: با همکاری شورای معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش جهرم، مشکلات پیش رو را یکی پس از دیگری مرتفع ساختیم. امسال نزدیک به ۱۹۰ نیروی انتقال ورودی داشتیم که سازماندهی تمام نیروی انسانی به پایان خود نزدیک شده است. 
 
 
کد خبر 1215640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha