افت تحصیلی ناشی از غیر حضوری شدن مدارس با کار جهادی معلمان جبران شود

شعبانی گفت: افت تحصیلی که به خاطر غیر حضوری شدن مدارس داشته ایم باید با کار ویژه و جهادی که توسط فرهنگیان انجام می شود، جبران شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،  «محمدحسن شعبانی»، امروز (سه شنبه ۲۲ شهریور) در مراسم معارفه مدیر آموزش و پرورش جهرم در فرمانداری شهرستان انجام شد، گفت: اولیا و دانش آموزان توقع خاصی از آموزش و پرورش دارند و سرنوشت سه هزار و ۲۰۰ دانش آموز در اختیار متولی تعلیم و تربیت شهرستان است. 

 

فرماندار ویژه جهرم افزود:‌ افت تحصیلی که به خاطر غیر حضوری شدن مدارس داشته ایم باید با کار ویژه و جهادی که توسط فرهنگیان انجام می شود، جبران شود تا شاهد شکوفایی آموزش شهرستان باشیم. 

 

وی بیان کرد: اتفاقات خوبی در آموزش و پرورش در زمینه عمرانی افتاده است و مدارس نوساز یکی پس از دیگری در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد اما لازم است در حوزه علمی و آموزش نیز وقت گذاشته شود و به صورت ویژه در این زمینه حرکت کنیم تا بتوانیم شاهد درخشش فرزندان شهرستان در مسابقات و جوامع علمی استانی و کشوری باشیم.

 

شعبانی عنوان کرد: ۱۲ سال برای تعلیم و تربیت مدت زمان کمی نیست و حضور فردی که از بدنه مجموعه آموزش و پرورش در اصلی ترین قسمت مدیریت تعلیم و تربیت شهرستان باعث می‌شود توقع ها به بالا ترین حد خود برسد و امیدواریم که شاهد رونق بیش از بیش مجموعه باشیم.

 

«عبدالصمد یاسمی پور» نیز گفت: کمبود های آموزش و پرورش جهرم به زودی رفع می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم با اشاره به اینکه اعتقاد داریم که تعهد و تخصص فرهنگیان شهرستان مشکل گشای هر مسئله ای است، افزود: با توجه به برهه زمانی حساسی که در آن قرار داریم سعی خواهیم کرد که برنامه های جدید آموزش و پرورش را با همکاری و هماهنگی شورای معاونین پیش ببریم تا دغدغه فرهنگیان، اولیا و دانش آموزان رفع شود. 

 

 همچنین قابل ذکر است یاسمی پور دارای مدرک لیسانس و 27 سال سابقه فعالیت بوده و در سوابق وی کارشناس و کارشناس مسئول امور اداری و تشکیلات، کارشناس آموزش، کارشناس حراست و معاونت مدرسه دیده می شود.

 

کد خبر 1215650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha