کار جهادی امید آفرین است

رضایی‌پور با بیان‌اینکه کار جهادی بن‌بست شکن و امیدآفرین است، گفت: تفکر جهادی و حضور دلنشین جهادگران، همه مسائل را حل می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «عنایت رضایی‌پور» امروز(سه‌شنبه، ۲۲ شهریور) در آیین افتتاحیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آستارا که در فرهنگ‌سرای شهید عزیزی شهرداری لوندویل برگزار شد، اظهارکرد: جهادگرانی که در صحنه‌های جهادی حضور دارند، مجاهد فی‌سبیل الله هستند چرا که بدون منت و هیچ چشمداشتی برای رضای خدا و خدمت به بندگانش تلاش می‌کنند.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه سپاه، بسیج و کارهای جهادی مولود انقلاب هستند، افزود: به همت جهادگران و با دستان توانای جوانان، در این مرز و بوم کارها و اقدامات ارزشمندی در بخش‌های مختلف انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه کار جهادی روحیه جهادی می‌خواهد، تصریح‌کرد: کار جهادی عامل و رمز پیروزی بر مشکلات است.

 

رضایی‌پور کار جهادی را بن‌بست شکن و امیدآفرین دانست و گفت: تفکر جهادی و حضور دلنشین جهادگران، همه مسائل را حل می‌کند.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه اقدامات و کارهای جهادی اساس انقلاب را محکم کرده و ما را در رسیدن به برنامه‌هایی که انقلاب ترسیم کرده نزدیک می‌کند، ادامه داد: گروه‌های جهادی بسیجی به ویژه جهادگران دانشجو اقدامات ماندگار زیادی در کشور انجام داده‌اند.

 

رضایی‌پور، عمل صالح و بی‌منت جهادگران دانشجو را ارزشمند دانست و گفت: کار شما نزد پروردگار متعال اجر و پاداشی والا دارد و قطعا در این دنیا و آخرت نتایج آن را می‌‎بینید.

 

گفتنی است، اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آستارا از امروز آغاز شد و جهادگران بسیجی در قالب این اردوها به انجام فعالیت‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی، کارآفرینی و ... در روستاها و مناطق محروم خواهند پرداخت.

کد خبر 1215677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha