ارائه خدمات گروه های جهادی فارس به زائران پاکسانی اربعین

قزل سفلی گفت: طی اقدامات گسترده گروه های جهادی در استان فارس، ۸۱ موکب خدمت ‌رسانی به زائران امام حسین (ع) برپا شده که تا چند روز پس از اربعین حسینی به خدمات رسانی به زائران پاکستانی ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «اسماعیل قزل سفلی»، امروز (سه شنبه 22 شهریور) با اشاره به خدمت رسانی گروه های جهادی فارس به زائران پاکستانی در جمع خبرنگاران گفت: طی اقدامات گسترده گروه های جهادی در استان، ۸۱ موکب خدمت ‌رسانی به زائران امام حسین (ع) برپا شده که تا چند روز پس از اربعین حسینی به خدمات رسانی به زائران ادامه خواهند داد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس افزود: موکب های بین راهی، خدمات مختلفی به زانران خارجی و داخلی ارائه می کنند و  برخی از شهرهای فارس مانند نی ریز، استهبان، سروستان، شیراز، کوهچنار و نورآباد که در مسیر حرکت کاروان ها و زانران همسایگان شرقی کشور به ویژه پاکستان قرار دارند مورد مهمان نوازی جهادگران در این موکب های اربعینی قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: این موکب ها به زائران ایرانی هم خدمات رسانی دارند و بنابراین موکب های بین راهی در این شهرستان ها راه اندازی شده و با راه اندازی موکب در سایر شهرستان های استان فارس تعداد این مراکز به 28 مورد هم می رسد.

قزل سفلی عنوان کرد: برخی از گروه های جهادی، موکب هایی در مرز شلمچه و کشور عراق برپا کرده اند و سه موکب جهادگران استان فارس در پایانه مرزی شلمچه  و 16 موکب در مسیر نجف به کربلا و 14 موکب در شهر کربلا قرار دارد و خادمان حسینی تلاش می کنند تا در مسیر پیاده روی زائران و همچنین خروج از مرز کشور خدماتی مانند اسکان، تامین مواد غذایی، خدمات پزشکی و ... به زوار ارائه کنند.

وی گفت: 6 موکب هم با همکاری اساتید و دانشجویان جهادگر سلامت استان فارس در مسیر نجف به کربلا برپا شده و کمک رسانی درمانی، پزشکی، بهداشت و سلامت را به انجام می رساند.

کد خبر 1215689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha