رویکرد آموزش و پرورش، کیفیت بخشی در آموزش است/ ۳۰۰ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان اصفهان

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان از وجود ۳۰۰ پروژه آموزشی نیمه تمام در سطح این استان خبر داد و گفت: رویکرد آموزش و پرورش، کیفیت بخشی در آموزش است.

محمدرضا ابراهیمی در حاشیه دیدار با معلمان و مدیران مدارس کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان اظهار کرد: علی‌رغم کمبود نیروی انسانی، با استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش در شروع سال تحصیلی مشکل کمبود معلم نخواهیم داشت.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: رویکرد آموزش و پرورش، کیفیت بخشی در آموزش است چرا که فلسفه وجودی رتبه‌بندی، کیفیت آموزش و پرورش است.

 

ابراهیمی پروژه مهر و بازگشایی مدارس را بزرگ ترین پروژه ملی هر کشوری دانست و اضافه کرد: بر همین اساس در موضوعات نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و تجهیزات لازم در چند ماه گذشته تلاش‌های زیادی صورت گرفته است تا مشکلی از این جهت نداشته باشیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص کمبود فضاهای آموزشی تصریح کرد: ۳۰۰ پروژه آموزشی نیمه تمام در سطح استان اصفهان وجود دارد که در این پروژه ها تعهد خیرین مدرسه‌ ساز انجام شده و برای اتمام آن ها دولت باید تعهدش را انجام دهد.

 

ابراهیمی یکی از مهم ترین معضلات جامعه را مسائل فرهنگی و تهاجم فرهنگی خواند و یاد آور شد: دشمن در حوزه جامعه دانش‌آموزی برای تهاجم فرهنگی نگاه ویژه ای دارد، لذا برای ارتقای فرهنگ دینی و تقویت بنیه اعتقادی، مسائلی همچون عفاف و حجاب و ترویج نماز جماعت در مدارس بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

کد خبر 1215731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha