توزیع ۹۲۶ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند/ پویش«حریم عشق» در زنجان اجرا می شود

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از اجرای پویش«حریم عشق» در زنجان خبر داد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس ۹۲۶ بسته تحصیلی شامل کوله پشتی ولوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی توزیع شد.

سلمان حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ضمن دعوت از هیئات مذهبی، تکایا و هیئات امنای مساجد برای پیوستن به پویش «حریم عشق»، اظهار کرد: این پویش در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و یاری به نیازمندان اجرا می شود.

 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه این پویش به مدت ۱۰ روز قبل از ایام اربعین لغایت ۵ روز پس از آن ادامه خواهد داشت اظهار کرد: از تمامی دوستداران اهل بیت و خیران دعوت می‌کنیم تا در کنار کمک‌های مومنانه، از فرصت معنوی ایام اربعین استفاده کرده و با پیوستن به پویش «حریم عشق»، بخشی از نذورات خود را به اقشار آسیب پذیر و افراد نیازمند و کم برخوردار اختصاص دهند.

 

وی افزود: ماه های محرم و صفر، در تقویم ما شیعیان یادآور مصائب اهل بیت علیهم السلام است که علاوه بر سوگواری و عزاداری در این ماه‌ها، شیعیان نیز در این ایام تلاش می‌کنند تا به هر طریق ممکن، عشق و ارادتشان را نسبت به ائمه اطهار (ع) به اثبات برسانند و هر شخص به اندازه توان خود خدمتی را به مردم ارائه می‌کند.

 

حسینی بابیان اینکه هیچ کودکی نباید به خاطر مشکلات مالی از تحصیل و کسب دانش باز بماند، تصریح کرد: با تعاملی که با آموزش و پرورش صورت پذیرفته، کودکان تحت پوشش با معرفی بهزیستی بصورت رایگان مشغول به تحصیل خواهند شد.

 

این مسئول از توزیع 926 بسته تحصیلی و مشارکت 5 میلیارد ریالی خیرین در تهیه این اقلام خبر داد و اظهار کرد: تهیه وانتخاب کوله پشتی ها به همراه لوازم التحریر با توجه به مقطع تحصیلی و جنسیت دانش آموزان از بهترین کالاها و تولیدات داخلی تهیه شده است.

 

حسینی با تاکید بر این‌که طرح حامی یکی از بهترین طرح های بهزیستی جهت حمایت از کودکان نیازمند است گفت : خیرین می توانند در یاری رسانی به خانواده ایتام، نیازمند و کودکان کار با بررسی شرایط، با واسطه و یا به صورت مستقیم، مخارج تحصیل این کودکان را تقبل کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: خیرین نیک اندیش می توانند از کد دستوری  #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ برای کمک  دانش آموزان نیازمند و اقشار آسیب پذیر استفاده کنند.

 

کد خبر 1215770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha