اجتماع دلدادگان حسینی در قزوین برگزار می شود

مراسم پیاده روی روز اربعین با عنوان اجتماع دلدادگان حسینی در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، مراسم پیاده روی روز اربعین با عنوان اجتماع دلدادگان حسینی همراه با سخنرانی، قرائت زیارت اربعین و خدمت رسانی مواکب حسینی در قزوین برگزار می شود.

 

این کاروان پیاده روی در قزوین شنبه 26 شهریور مصادف با اربعین حسینی ساعت 10 صبح از میدان میرعماد به سمت امامزاده حسین (ع) و از میدان جانبازان تا مزار شهدای گمنام (تپه نورالشهدا) و در اقبالیه هم از ساعت هشت و 30 دقیقه از مسجد محمدرسول الله به سمت آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می شود.

 

مراسم پیاده روی روز اربعین در شهرستان قزوین در محمودآباد، چوبیندر، فارسیان، ناصرآباد، معلم کلایه و نظام آباد و روستاهای خیرآباد، جاریز، زاکان، خرمن سوخته، بشر، نجانک، شنازند، دودهه، سفیدآب، اباسک، کلایه، آفتابدر، فیشان، ترکان، شورستان، جولار، روج سفلی، روج علیا، لامان، سرخ کوله، شترخان، محمودآباد، شریف آباد، میان بر، حسین آباد، سفیدک، هرانک، کوهین، طزرکش، رزجرد، دستجرد، آشنستان، رشتقون، آقابابا، وثوق آباد، نجف آباد و زوار برگزار می شود.

 

این مراسم در شهرستان تاکستان هم در شهر تاکستان، ضیاء آباد و اسفرورین و نرجه و روستاهای یحیی آباد،  طرویزک، دربهان، نیکوئیه، کنشکین، خرم آباد، خورهشت، دیال آباد، پناه آباد، ولازجرد، شیزند، سیف آباد، فارسجین، داغان و اک برگزار خواهد شد.

 

در شهرستان آبیک هم مراسم پیاده روی روز اربعین با حضور عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در شهرهای آبیک، خاکعلی، زیاران، کوندج، قشلاق، ناصرآباد، خرمپشته و در شهرستان البرز هم در الوند، محمدیه و مهرگان و روستاهای کوچار، شترک، حصارخروان، کمال آباد، پیرویوسفیان و باورس برگزار می شود.

 

این مراسم در شهرستان آوج در شهر آبگرم و روستاهای اردلان، اروان، کلنجین، شهیدآباد، توآباد، دشتک، پرسپانج، یاستی بلاغ و شاخدار برگزار می شود.

 

در شهرستان بوئین زهرا هم مراسم پیاده روی اربعین با حضور عاشقان و دلدادگان حسینی در شهر بوئین زهرا، آراسنج، ارداق، شال، دانسفهان و شهرک مدرس و روستاهای حسین آباد، عصمت آباد، سعید آباد، شاهین تپه، کله دره، سگزآباد، ابراهیم آباد، رحیم آباد، جهان آباد، طزرک، زین آباد، خوزنین، موین، لهارد، رودک، امیرآباد کهن و امیرآباد نو برگزار خواهد شد.

کد خبر 1215796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha