شرایط و ارائه خدمات مرز شلمچه برای بازگشت زائرین اربعین کرمانی مناسب‌تر است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: باید با اطلاع رسانی، زائرین را به سمت مرز شلمچه هدایت کرد چرا که خدمات در مرز شلمچه بهتر است و وضعیت مناسبی دارد و اتوبوس ها آماده ارائه خدمات به زائرین هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ «احسان عراقی زاده» صبح امروز ( ۲۳ شهریورماه) در هشتمین جلسه ستاد اربعین استان کرمان با بیان اینکه تاکنون توسط ۷۵۰ دستگاه اتوبوس ۲۵ هزار و ۱۰۰ زائر کرمانی به مرزهای مهران و شلمچه انتقال داده شده، افزود:همچنین ۲۱۰ دستگاه اتوبوس هفت هزارو ۲۰۰ مسافر را از مرز شلمچه به استان بازگردانده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از اعزام هشت تیم راهداری در مرزهای مهران و شلمچه خبر داد و افزود: ۱۵ دستگاه هایلوکس و ۱۰ تریلر و کمپرسی از استان کرمان به مرز اعزام شده تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار بگیرد.

 

عراقی زاده، با تاکید بر اینکه امکانات استان کرمان در مرز شلمچه خوب است و زائرین کرمانی می توانند این مسیر را برای بازگشت انتخاب کنند، تصریح کرد: برای مالکین اتوبوس هایی که صورت وضعیت چند هزار کیلومتر داشته باشند دو تا چهار حلقه لاستیک بارز از کارخانه لاستیک بارز تعلق می گیرد و همچنین ارائه تسهیلات بانکی، بخشودگی جرائم رانندگانی که به مرز رفته و برمی گردند نیز در دستور کار است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از رسانه ها گفت: باید با اطلاع رسانی، زائرین را به سمت مرز شلمچه هدایت کرد چرا که خدمات در مرز شلمچه بهتر است و وضعیت مناسبی دارد و اتوبوس ها آماده ارائه خدمات به زائرین هستند و زائرین کرمانی سعی کنند این مسیر را برای بازگشت انتخاب کنند.

کد خبر 1215834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha