تجمع بزرگ دلدادگان اربعین در صحن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

علوی اردکانی گفت: جمعیت عزاداران حسینی از این میدان به صورت پیاده به طرف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) حرکت خواهند کرد و در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه شاهد تجمع بزرگ دلدادگان اربعین در صحن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «سید مجتبی علوی اردکانی»، امروز (چهارشنبه 23 شهریور) با اشاره به برگزاری پیاده روی و راهپیمایی  بزرگ دلدادگان اربعین در شیراز در جمع خبرنگاران گفت: این راهپیمایی روز شنبه و مصادف با اربعین حسینی از ساعت 10 از میدان «شهدا» در شیراز آغاز خواهد شد.

دبیر ستاد اربعین حسینی (ع) استان فارس افزود: جمعیت عزاداران حسینی از این میدان به صورت پیاده به طرف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) حرکت خواهند کرد و در ساعت 10 و 30 دقیقه شاهد تجمع بزرگ دلدادگان اربعین در صحن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خواهیم بود.

مدیرکل امور زائرین و گردشگری استانداری فارس اضافه کرد: عاشقان اهل بیت (ع) علاوه بر این مسیر اصلی  از سه مسیر دیگر هم می توانند در این مراسم شرکت کنند که شامل میدان «شاهزاده قاسم» به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، چهارراه «مشیر» به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و میدان «شهید مفتح» یا همان میدان «مصدق» به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خواهد بود.

وی اعلام کرد: در این مسیرها موکب های پذیرایی و خدمات رسانی برپا شده و زیارت عاشورا و زیارت اربعین قرائت خواهد شد و نوحه خوانی و ‌عزاداری به انجام می رسد.

علوی اردکانی ادامه گفت: در مسیر بین الحرمین، حد فاصل حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و حرم مطهر حضرت سید علاالدین (ع) هم موکب های خدمات دهی به شرکت کنندگان در مراسم و دلدادگان حضرت امام حسین (ع) برپا خواهد شد و از تمامی عاشقان و دلدادگان ابا عبدالله الحسین (ع) برای شرکت در این مراسم دعوت می کنیم.

کد خبر 1215852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha