لزوم استفاده از ظرفیت های شهرستان شیراز برای تحقق جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس

شیبانی گفت: دستگاه های اجرایی از تمامی ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و هنری شهرستان شیراز برای تحقق جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس باید استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «لطف الله شیبانی»، امروز (چهارشنبه 23 شهریور) در نشست ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان شیراز گفت: از تمامی ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و هنری شهرستان شیراز برای تحقق جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس باید استفاده شود.

فرماندار شیراز ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تلاش برای ترویج و انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس و نگاه ویژه به امر جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس با استفاده از تمامی ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و هنری از ضروریات امروز جامعه است.

وی اضافه کرد: رعایت حقوق ایثارگران در جامعه مورد تاکید ماست و  هفته دفاع مقدس، نماد مقاومت یک ملت در برابر تمامی جهانیان است که ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این ایام با پاسداشت رشادت های جامعه ایثارگران باید از خانواده آنها نیز تجلیل شایسته ای داشته باشد.

شیبانی تصریح کرد: دستگاه های اجرائی شهرستان شیراز برای برگزاری باشکوه رویداد های فرهنگی ویژه هفته دفاع مقدس باید تمام تلاش و ظرفیت خود را به کار بگیرند زیرا ارزش‌های دفاع مقدس باید در بین قشرهای مختلف به خصوص جوانان تبیین و نهادینه شود که آموزش و پرورش در این میان دارای نقش کلیدی است.

فرماندار شیراز در این نشست ضمن انتقاد از صدا و سیمای مرکز فارس گفت: صدا و سيمای مرکز فارس به دعوت ها و حضور در جلسات، به خصوص جلساتی همچون ستاد بزرگداشت دفاع مقدس در شهرستان شیراز كه بازخورد استانی و ملی دارد، بی توجهی کرده و خواستار تعيين تكليف اين موضوع و پايان دادن به اين وضعيت هستیم.

کد خبر 1215875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha