«بصیرت، اخلاص و اقدام به موقع» سه خصلت بسیجی واقعی است

غیرتی با بیان اینکه «بصیرت، اخلاص و اقدام به موقع» سه خصلت بسیجی واقعی است، گفت: بسیج در حال صدور به کشورهای دیگر است و بسیج شجره طیبه ای است که می تواند در صحنه های گوناگون و پیج های خطرناک تاریخی برای نظام بسیار مفید باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا غیرتی امروز (23 شهریور) در آیین اختتامیه دوره تکمیلی بسیجیان زیرکوه اظهار داشت: وقتی اسم بسیج و بسیجی را یدک می کشیم باید یک بسیجی واقعی و حداقل باید سه خصلت را دارا باشیم.

 

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه بسبجی مادامی بسیجی است که بصیرت داشته باشد، افزود: مادامی که بتواند از بصیرت خود استفاده کند و حق را از ناحق تشخیص دهید و در مقابل شبهات دشمن بایستد می توان گفت یک فرد بسیجی واقعی است و باید بصیرت داشته باشیم که بتوانیم به شبهات دشمن پاسخ دهیم.

 

وی در خصوص دومین خصلت یک بسیجی واقعی گفت: عنصر بعدی بسیجی واقعی توجه به موضوع اخلاص است و این خلوص واقعی شاخصه اصلی رزمندگان و بسیجیان دوران دفاع مقدس بود.

 

غیرتی در ادامه بیان کرد: سومین خصلت یک بسیجی واقعی، اقدام به موقع است که بسیجیان باید داشته باشند و در موقع نیاز به صورت آتش به اختیار اقدام کند.

 

فرماندار زیرکوه عنوان داشت: بسیج یک سازمان نظامی صرف و فقط فعالیت در دوران جنگ نیست بلکه یک نهاد چند منظوره است و با نظام و انقلاب عجین شده و همگام با سیاست های نظام حرکت می کند.

 

وی با تاکید بر اینکه بسیج در حال صدور به کشورهای دیگر است، ادامه داد: بسیج شجره طیبه ای است که می تواند در صحنه های گوناگون و پیج های خطرناک تاریخی برای نظام بسیار مفید باشد.

 

غیرتی در پایان گفت: شما جوانان آینده سازان و مسئولان آینده انقلاب هستید و هرچه نظام روی این قشر سرمایه گذاری کند در استحکام بنای نظام کمک کرده است.

 

 

کد خبر 1215899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha