روزانه پذیرای بیش از ۵ هزار نفر زائر اربعین حسینی در کربلای معلی هستیم

قربانی با اشاره به اهمیت خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی گفت: موکب سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز روزانه پذیرای بیش از ۵ هزار زائر اربعین حسینی در کربلای معلی است.

« غلام قربانی» در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری شبستان استان البرز به کربلای معلی گفت: خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می شود به همین منظور موکب امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، پذیرای روزانه بیش از ۵ هزار نفر زائر اربعین حسینی در کربلای معلی است.

 

مسئول موکب سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در کربلای معلی افزود: تمامی دستگاه های استان و خیران برای برپایی موکب های اربعین حسینی اهتمام داشتند.

 

 

وی با اشاره به اینکه موکب سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز فضای این موکب را با فراهم آوردن بیش از ۴۰ کولر فراهم کرده است که مورد توجه زائران قرار گرفت. 

 

وی با بیان اینکه نیروهای جوان و خادم اربعین حسینی از محمدشهر، نظرآباد، ساوجبلاغ و دیگر نقاط استان در این موکب فعالیت دارند، ادامه داد: چنانچه امکانی فراهم شود که زمینی در کربلا برای برپایی موکب خریده شود امکان خدمتگذاری بهتر برای زائران بیش از پیش فراهم می شود. 

 

 

مسئول موکب سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ خادم برای خدمت گذاری به زائران حسینی در این موکب به صورت سه شیفت فعالیت دارند. 

 

* تهیه گفت و گو از مجتبی دانایی

 

کد خبر 1215950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha