اعتراض به عدم همکاری دو شرکت هواپیمایی در خصوص اعزام زائران اربعین

مدیرکل فرودگاه‌ های استان کرمان با اشاره به مازاد پروازهای شرکت های هواپیمایی ماهان و معراج در خصوص اعزام زائران اربعین در استان تصریح کرد: این دو شرکت از ارائه خدمات به دلیل نقص فنی و عدم آمادگی ناوگان خودداری کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ «علی جزینی زاده» صبح امروز (۲۳ شهریورماه) در هشتمین جلسه ستاد اربعین استان کرمان از اعلام آمادگی فرودگاه های استان کرمان برای اعزام زائران اربعین خبرداد و افزود: این اعلام آمادگی به تمام دستگاه ها و شرکت های مربوطه نیز ارسال شده است.

 

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان، با اشاره به مازاد پروازهای شرکت های هواپیمایی ماهان و معراج در خصوص اعزام زائران اربعین در استان تصریح کرد: این دو شرکت از ارائه خدمات به دلیل نقص فنی و عدم آمادگی ناوگان خودداری کردند. 

 

وی ادامه داد: در استان های دیگر این دو شرکت مذکور با توجه به رصدی که شده پروازها انجام می شود و ما نیز اعتراض خود را به شرکت هواپیمایی ماهان اعلام کردیم.

 

در ادامه مسئول مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان کرمان به ارائه گزارشی از وضعیت موکب ها پرداخت و گفت: علیرغم مشکلات در بحث گمرکی، اداره گمرک به صورت جهادی پای کار بودند و همکاری لازم را داشتند.

 

فتحی در این جلسه خواستار برخورد با شرکت های هواپیمایی به علت عدم همکاری با استان شد و بیان داشت: در بحث حمل و نقل هوایی باید تصمیم جدی توسط استاندار گرفته شود.

 

وی از ارسال قریب یک میلیون کیلوگرم کالای اساسی خبرداد و افزود: ارائه خدمات توسط موکب ها تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1215959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha