حضور شرکت گاز فارس در پانزدهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شیراز

میدان شاهی گفت: شرکت گاز استان فارس با هدف همکاری بیشتر سازمان با شرکت ‌های دانش بنیان در پانزدهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شیراز حضور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،«علی اکبر میدان شاهی»، امروز (چهارشنبه 23 شهریور) از حضور شرکت گاز استان فارس در پانزدهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: سه شرکت گاز فارس، منطقه پنج و شرکت «پالایش گاز پارسیان» در غرفه شرکت ملی گاز ایران در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس ادامه داد: حضور در این نمایشگاه با هدف همکاری بیشتر سازمان با شرکت ‌های دانش بنیان برای تحقق شعار سال انجام شده است.

وی اضافه کرد: رفع برون سپاری خدمات مورد نیاز به شرکت های خصوصی فعال در حوزه صنعت گاز و برقراری ارتباط موثر بین شرکت ملی گاز و صنایع و شرکت‌ های تولیدکننده و تامین کننده کالا و خدمات و ... از اهداف راه ‌اندازی غرفه شرکت گاز فارس در این نمایشگاه است.

میدان شاهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمادگی شرکت گاز فارس برای بهینه سازی رایگان موتورخانه ها هم گفت: شرکت گاز استان فارس برای بهینه سازی موتورخانه های مجتمع های مسکونی، تجاری و دولتی به صورت رایگان آمادگی دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس ادامه داد: مصرف بهینه گاز در حفظ منابع انرژی، تحقق عدالت بین نسلی، صیانت از محیط زیست، کمک به اقتصاد خانوار و مدیریت سرانه مصرف در کشور نقش موثری دارد و  سال گذشته، چهار میلیارد تومان برای بهینه سازی موتورخانه ها اختصاص یافت که امسال تا 17 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در تابستان سال گذشته واحد بهینه سازی در شرکت گاز استان فارس تاسیس شده و از سال گذشته تاکنون 960 واحد موتورخانه تحت عملیات بهینه سازی قرار گرفته اند و در سال جاری موفق به بهینه سازی 600 واحد موتورخانه شده ایم.

میدان شاهی  گفت: با بهینه سازی موتورخانه ها 10 تا 20 درصد از حجم گاز مصرفی کاسته خواهد شد که نقش مهمی در سرانه مصرف انرژی و کمک به اقتصاد خانوار دارد.

وی ادامه داد: مشترکین واجد شرایط بخش دولتی و خصوصی شرکت گاز استان فارس از طریق سامانه https://goc.nigc.ir می توانندبرای بهینه سازی موتورخانه ها ی خود با ارائه شماره اشتراک و شماره تلفن همراه اقدام کنند و مصرف گاز خود را کاهش دهند.

میدان شاهی تاکید کرد: مشترکین گاز تحت هیچ شرایطی نبادی از فضای موتورخانه به عنوان انباری استفاده کنند و ضمن بسته نگهداشتن درب موتورخانه، منافذ تهویه هوا را مورد بازرسی قرار دهند و لازم است تا هر یک از دیگ های موتورخانه دارای دودکش مستقل باشد.

کد خبر 1215964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha