برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین «از حرم تا حرم» در کرمان

فرماندار کرمان با اشاره به پیاده روی جاماندگان تحت عنوان پیاده روی اربعین حسینی «از حرم تا حرم» گفت: این مراسم از حرم مطهر شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی آغاز می شود و تا حرم مطهر ابناء موسی بن جعفر (علیهم السلام) جوپار ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ «علی بابایی» فرماندار کرمان صبح امروز ( ۲۳ شهریورماه) در هشتمین جلسه ستاد اربعین استان کرمان با اشاره به برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان تحت عنوان پیاده روی اربعین حسینی «از حرم تا حرم»  در کرمان، گفت: این مراسم با شکوه از حرم مطهر شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی آغاز می شود و تا حرم مطهر ابناء موسی بن جعفر (علیهم السلام) جوپار ادامه دارد.

 

فرماندار کرمان از تامین و ارائه خدمات مورد نیاز زائران در طول مسیر از جمله آب آشامیدنی و سرویس بهداشتی سیار با همکاری دستگاه های متولی، در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین خبرداد و افزود: در ۵ نقطه این مسیر دو سرویس بهداشتی سیار پیش بینی و همچنین پلیس راهرو طرح ترافیکی و انتظامی را مطرح کرده است.

 

همچنین «بهادر» معاون حج و زیارت استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام‌ شدگان در سامانه اعلام کرد: تاکنون بیش از ۱۴۲ هزار زائر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

 

بهادر ادامه داد: از این تعداد ثبت نام شدگان ۱۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر آنها ثبت نام خود را قطعی کرده اند و مابقی هنوز بیمه خود را پرداخت نکرده اند.

 

وی از کسب رتبه هفتم کشوری به لحاظ تعداد ثبت نام شدگان در سامانه سماح توسط استان کرمان خبرداد.

 

 

کد خبر 1215970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha