مسابقه ملی فیلم و عکس از پیاده روی اربعین حسینی(ع) برگزار می شود

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از برگزاری مسابقه ملی فیلم و عکس خبرداد و گفت: این برنامه از پیاده روی عظیم اربعین حسینی در قالب طرح"میثاق مهر" اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سید قاسم موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: کودکان و نوجوانان در درک مفاهیم ایثار و آزادگی و حماسیه عاشورا سهمی بسیار گسترده دارند که می توانند لحظاتی را ثبت کنند که بیانگر ایثار، نوع دوستی و مفاهیم والای بشری باشد.

 


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآوری کرد: بر همین اساس در حماسه بزرگ پیاده روی اربعین حسینی این قشر پویا را در ثبت تصاویری که بیانگر اهداف طرح "میثاق مهر" باشد، تشویق می کنیم.

 


وی گفت: هدف از برگزاری مسابقه ملی فیلم و عکس، ثبت و نشر تصاویر جلوه های نوعدوستی، ایثار، فداکاری و خدمات اعضا، داوطلبان و امدادگران هلال احمر است.

 


موسوی به نحوه شرکت در طرح میثاق مهر اشاره کرد و ادامه داد: در این مسابقه کودکان، نوجوانان و جوانان زائر حرم امام حسین(ع) و شرکت کننده در راهپیمایی عظیم مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی و یا شرکت کننده در مراسم های پیاده روی دلدادگان جامانده در شهرستان ها و مناطق مختلف در روز اربعین، نسبت به ثبت تصاویر فیلم و عکس از جلوه ها، رویدادها و صحنه های نوعدوستی، ایثار، فداکاری و خدمات اعضای داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر اقدام کنند.

 


وی افزود: علاقمندان می توانند عکس های ثبت شده با کیفیت مناسب در قالب فایل jpg و فیلم های ضبط شده را نیز حداکثر در 2 دقیقه و در یک فایل با ذکر نام و نام خانوادگی، نام شهرستان و استان، تاریخ تولد، کد ملی، کد عضویت و سن  به شماره تلفن 09921500903 ارسال کنند.

 


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: گروه های سنی پنج تا 35 سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند و ثبت در سامانه عضویت سازمان جوانان هلال احمر برای صاحب اثر الزامی است.

 


موسوی تاکید کرد: فرصت ارسال آثار تا 31 شهریور ماه است که مرحله استانی داوری نیز از 2 تا هفتم مهرماه خواهد بود.

 


وی یادآوری کرد: پس از پایان مراحل داوری استانی و کشوری، جوایز برگزیدگان اهدا خواهد شد.

کد خبر 1216026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha