۱۰۰کارگاه آگاهی به خیل شهدا پیوستند/ سارقین حرفه ای اصفهان در دام قانون

سرهنگ ترکیان با اشاره به درگیری پلیس با مجرمان گفت: در دوران بعد از انقلاب بیش از یکصد مامور آگاهی در برخورد با سارقین و مجرمین و درگیری با آن ها شهید شده اند.

سرهنگ «حسین ترکیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان اصفهان اظهارداشت: تامین امنیت هزینه های زیادی را داشته اما آرامش و امنیت برای مردم ارزشمند بوده و بسیاری از افراد جانفشانی کرده اند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: در دوران بعد از انقلاب بیش از یکصد مامور آگاهی در برخورد با سارقین و مجرمین و درگیری با آن ها شهید شده اند که آخرین آنان یکی از ماموران پلیس آگاهی اصفهان در شهرستان مبارکه بود.

 

وی از دستگیری سارقین حرفه ای و مجرم توام با خشونت در این استان خبر داد و اذعان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و همکاری شهروندان سارقین حرفه ای و مجرمین سابقه دار که اقدام به بر هم زدن نظم‌ عمومی کرده بودند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: دو نفر از سارقین حرفه ای و ارازل و اوباش که در بزرگراه چمران اصفهان زورگیری کردند هم توسط عوامل انتظامی دستگیر و با آنان برخورد قاطعی انجام می شود.

 

وی ادامه داد: سارقین گوشی تلفن همراه دستگیر شدند که ۳۱۰ قطعه گوشی از محل مخفی گاه آنان کشف شده که پس از طی مراحل قانونی تحویل صاحبان آنان می شود.

 

سرهنگ ترکیان اضافه کرد: طرح های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارقان‌پیش بینی شده که در مقاطع مختلف زمانی اجرا و آنان جمع آوری می شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه قضایی قرارقضایی قاطع پیش بینی و مجازات سنگین برای برهم زدن نظم عمومی اجرا خواهد شد.

 

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با بیان‌اینکه سرقت های مسلحانه و توام ‌با شرارت بر نظم و آرامش عمومی اثر می گذارد، تصریح کرد: این درک برای پلیس و قضات وجود دارد و به همین خاطر قاطعانه با این دسته افراد می شود و بهتر است که آنان از این چنین رفتارهایی دست بردارند.

 

وی از مردم هم خواست تا فرصت سازی برای مجرمان انجام ندهند و اموال خود را در محل ایمن حفظ کنند و در شرایط مشکوک موضوع را به پلیس گزارش کنند.

کد خبر 1216028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha