خدمت رسانی به زائران در موکب شهدای مدافع حرم تداوم دارد

حجت الاسلام مومنی شاد گفت: خدمات پذیرایی، اسکان و فرهنگی اوقاف و امور خیریه در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه همچنان در حال انجام است.

حجت‌الاسلام «قاسم مومنی شاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: خدمات پذیرایی، اسکان و فرهنگی اوقاف و امور خیریه در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه که به صورت مشترک توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد و اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برپا شده، همچنان در حال انجام و ارائه خدمات به زائران تا بعد از اربعین حسینی می باشد.

 

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روزانه اسکان زائران در دو مکان اختصاصی (خواهران و برادران) با امکانات کامل صورت می پذیرد‌ و خدمات پذیرایی در قالب توزیع (صبحانه، ناهار و شام) و توزیع آب معدنی و شربت آبلیمو تازه به صورت روزانه صورت می پذیرد.

 

حجت الاسلام مومنی شاد ادامه داد: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) را در هرجا که باشند دارای ارزش و ثواب است.

 

وی با اشاره به اینکه باید در زمینه معرفت‌افزایی زائران بیشتر کار شود، خاطرنشان کرد: هرچه عیار معرفت زائر بالا برود، ارزش کار شما هم بیشتر می‌شود.

 

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بهترین منبع برای معرفت شناسی نسبت به ائمه (ع) را قرآن کریم و زیارت جامعه کبیره دانست و گفت: زیارت جامعه کبیره که منتسب به امام هادی (ع) است، منشور و یک دوره کامل امام‌شناسی محسوب می‌شود.

کد خبر 1216098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha