راه اندازی موکب  ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در کربلا

مدیر ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: موکب ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در کربلا راه اندازی شده است.

«حجت الاسلام مهدی پودینه» مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از راه‌اندازی موکب  برای خدمت به زائراین خبر داد و گفت: استقرار این موکب به‌ منظور خدمات‌رسانی به زائرین در کربلا است.

 

وی  افزود:  هم‌زمان با آغاز سفرهای زیارتی اربعین و به‌منظور استقبال و پذیرایی از زائرین کربلای معلا و ارادتمندان به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین‌ موکب حضرت رقیه به‌عنوان مرکز اصلی پذیرایی از زائران اربعین در  کربلا آغازبه‌کار کرده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجدسیستان و بلوچستان بااشاره‌ به‌اینکه موکب ستاد با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، میزبان خیل عظیم عزاداران و زائران اباعبدالله‌الحسین‌ است، اظهار داشت: موکب حضرت رقیه ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان امسال برای اولین‌سال به‌صورت مستقل جهت پذیرایی زائرین کربلای معلا برپا  شده است.

 

وی به خدمات ارائه‌شده در‌این‌موکب اشاره و تصریح کرد: در‌این‌موکب روزانه پخت غذای گرم برای نهار و شام و نیز توزیع آب‌معدنی، چای و شربت در میان زوار اربعین انجام می‌دهد و علاوه‌براین‌ها خدمات فرهنگی و آموزشی نیز به زائران ارائه می‌دهد.

کد خبر 1216101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha