سیستم اجرایی و پیگیری طرح های ورزشی در گذشته کُند بوده است

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از روند کُند سیستم اجرایی و پیگیری طرح های ورزشی این شهرستان در گذشته انتقاد کرد.

«علی جدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به روند کُند سیستم اجرایی و پیگیری طرح های ورزشی این شهرستان در گذشته اظهار کرد: بسیاری از طرح ها نیمه تمام رها شده بود و یا ساختمان هایی که دچار فرسودگی بودند، لازم بود مدیران به دنبال اعتبارات و سخت پیگیر موضوع باشند.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی طرح ها مربوط به سال قبل از 90 است و برخی از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است، امسال 9 زمین چمن پایدار شده در روستاهای مختلف ایجاد خواهد شد.

 

جدی خاطرنشان کرد: سالن ورزشی سه هزار نفره شیروان با یک پروکراسی سنگین پیمانکار آن مشخص شده و تجهیز کارگاه در حال انجام است که در کمترین فرصت ساخت آن شروع خواهد شد، 50 میلیارد ریال اعتبارات هم از وزارت نفت اختصاص یافت و بخشی از وزارت ورزش و جوانان و قرارداد 140 میلیارد ریالی آن در دست اجرا است.

 

وی با بیان اینکه در سفر دولت به استان 400 میلیارد ریال اعتبار برای این سالن ورزشی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: همچنین سالن چند منظوره که تاسیسات آن آسیب دیده بود 20 میلیارد ریال برای آن هزینه خواهد شد و سالن سنگنوردی با 45 درصد پیشرفت فیزیکی پیگیر هستیم تا از محل اعتبارات سفر دولت، اعتباری برای تکمیل آن گنجانده شود.

 

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی سه سالن ورزشی روستایی در قلعه حسن، رباط و اوغاز تازه که ساخت آن توسط سپاه می باشد، امسال شروع خواهد شد.

کد خبر 1216136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha