برگزاری مسابقه نقاشی «پیاده روی اربعین» ویژه دانش آموزان در جهرم

زارعی از برگزاری مسابقه نقاشی «پیاده روی اربعین» ویژه دختران دانش آموز در شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: شکوه و عظمت مسلمانان با شرکت در پیاده روی اربعین، این آیین را به یک حماسه جاویدان تبدیل کرده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: حماسه اربعین که نمادی از عشق به اهل بیت (ع)، شور، حماسه، عزت، اقتدار، همبستگی و اتحاد مسلمانان دارد قدرت آنها را به رخ بیگانگان کشیده است.

 

وی با اشاره به زیبای های حماسه اربعین، اظهار کرد: لحظه به لحظه پیاده روی اربعین حسینی (ع) تجلی بخش زیبایی هایی است که تا چشم آن را نبیند توصیف آن نشدنی و دشوار است.

 

زارعی با اشاره به اینکه این زیبایی ها به شیوه های مختلف به تصویر کشیده می شود، عنوان کرد: در این راستا، حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی «حضرت معصومه (س)» جهرم نیز بر آن شده تا با برگزاری مسابقه نقاشی حماسه اربعین را به شیوه دیگری به نمایش در آورد.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقه نقاشی ویژه دانش آموزان دختر شهرستان جهرم است، خاطرنشان کرد: مهلت شرکت در این مسابقه تا 27 شهریورماه اعلام شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقه، دانش آموزان باید نقاشی زیبای خود با موضوع پیاده روی با شکوه اربعین را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

 

وی گفت: دانش آموزان با قید نام و نام خانوادگی، نام مدرسه و پایه تحصیلی، آثار خود را از طریق فضای مجازی به دبیرخانه این مسابقه ارسال می کنند.

 

کد خبر 1216155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha