۲۰۰ کلاس درس جدید در بیرجند احداث می شود

عباس زاده گفت: در سال جاری احداث ۲۰۰ کلاس درس جدید در حاشیه شهر بیرجند در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده صبح امروز پنجشنبه (۲۴ شهریور) در مراسم کاروان اهدای تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی تحویلی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی به مدارس مناطق محروم استان اظهار کرد: مسئله آموزش و پرورش زیرساخت اصلی همه حوزه ها است و دولت هم به این سمت حرکت می کند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: اگر نتوانیم مباحث مرتبط با حوزه آموزش و پرورش را مدیریت درست کنیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

 

وی بر دقت و لزوم توجه به مسائل آموزشی برای تربیت نسل آینده تأکید کرد و گفت: خراسان جنوبی را به رویکرد فرهنگی آن می شناسند و محصول این استان فرهنگ و معلمان و اساتید علمی آن هستند.

 

عباس زاده با بیان اینکه مشارکت بالای مردم و خیران خراسان جنوبی در مدرسه سازی قابل تقدیر است، عنوان کرد: باید کمبود فضای آموزشی و کلاس های درس را در سطح استان به صفر برسانیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال جاری احداث ۲۰۰ کلاس درس جدید در حاشیه شهر بیرجند در دستور کار قرار گرفت، افزود: مهمترین مشکل ما در حوزه آموزشی استان تأمین کلاس‌های درس است که در حال پیگیری می باشد تا این تعداد کلاس درس تا یکسال و نیم آینده آماده بهره برداری می شود.

 

وی با بیان اینکه باید کلاس های درس برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده حضور دانش آموزان شود، ادامه داد: سفر دوم رئیس جمهور به خراسان جنوبی در پیش است که امیدواریم بتوانیم زیرساخت ها آموزشی را تکمیل کنیم.

 

عباس زاده بر بازسازی مدارس تخریبی استان تأکید کرد و گفت: درخواست ما از خیرین این است که برای این مهم نیز بیشتر از قبل با آموزش و پرورش استان همکاری داشته باشند.

کد خبر 1216159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha