نمایش «محشر» در جبران خلاهای موجود در تبیین ارزش های دینی و مذهبی موثر است

علیپور گفت: نمایش «محشر» که در فضای باز و با روندی مطلوب در حال اجراست می تواند به عنوان برنامه هنری فاخر در جبران خلاهای موجود در تبیین ارزش های دینی و مذهبی موثر واقع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، «قاسم علیپور»، شب گذشته (چهارشنبه 23 شهریور) ضمن حضور در محل اجرای نمایش میدانی «محشر» در شیراز گفت: اینکه شهروندان تا پایان اجرای این نمایش میدانی در مکان برگزاری آن حضور دارند نشانه این است که انتقال مفاهیم دینی با زبان هنر به خوبی در این نمایش به انجام رسیده و مورد توجه مردم و به ویژه نسل نوجوان و جوان قرار گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس افزود: تلاش های شهرداری شیراز، سپاه فجر فارس و سازمان رسانه ای «اوج» برای تهیه و اجرای این نمایش میدانی بزرگ و فاخر قابل قدردانی است و نمایش «محشر»، عمل به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تقویت دین داری در جامعه است.

وی اضافه کرد: سومین حرم اهل بیت (ع) در آستانه اربعین حسینی میزبان اجرای این نمایش میدانی چند رسانه ای و فاخر است که پس از نمایش میدانی «فصل شیدایی» اقدام قابل توجهی است و شاهد استقبال مطلوب مردم شیراز هستیم.

علیپور اجرای نمایش ها و برنامه هایی که تلفیق هنر با ریشه های مذهبی است را مورد استقبال شهروندان دانست و گفت: نمایش «محشر» که در فضای باز و با روندی مطلوب در حال اجراست می تواند به عنوان برنامه هنری فاخر در جبران خلاهای موجود در تبیین ارزش های دینی و مذهبی موثر واقع شود.

کد خبر 1216175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha