طرح «توسعه و تحول اجتماع محور  ۲۰۲۰» در ۵۲ محله کم برخوردار خراسان جنوبی اجرا می شود

حجت الاسلام حسینی گفت: طرح «توسعه و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰» در ۵۲ محله کم برخوردار خراسان جنوبی با هدف بهبود کیفیت خدمات آموزش و پرورش، پوشش کامل تحصیلی دوره های رسمی در محلات هدف و پایش مستمر وضعیت حضور دانش آموزان این محلات در مدارس اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح امروز پنج شنبه (24 شهریور) در شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری، طرح توسعه و تحول اجتماع محور 2020 بین آموزش و پرورش و وزارت کشور منعقد شده است.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی در خصوص طرح ۲۰۲۰ عنوان کرد: این طرح در محله های کم برخوردار برخی از شهرهای استان اجرا می شود و تاکنون 52 محله کم برخوردار در استان شناسایی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این راستا 17 محله در اولویت اجرای طرح توسعه و تحول اجتماع محور 2020 قرار دارند، گفت: درخواست داریم تا سایر نهادها به کمک آموزش و پرورش بیایند.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: مقرر شده است این طرح در جلسه شورای آموزش و پرورش پرداخته شود و دستورالعمل های لازم جهت زمینه های همکاری به سایر دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش استان ابلاغ شود.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی به اهداف اجرای طرح 2020 اشاره کرد و گفت: بهبود کیفیت خدمات آموزش و پرورش، پوشش کامل تحصیلی دوره های رسمی در محلات هدف، پایش مستمر وضعیت حضور دانش آموزان این محلات در مدارس و شناسایی موارد مشکوک به ترک تحصیل از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.

 

 

 

 

کد خبر 1216177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha