اربعین، یکی از قدرتمندترین مانور تبلیغاتی در برابر جنگ نرم دشمن است

رئیس همایش "اربعین و مقاومت اسلامی" اربعین را یکی از قدرتمندترین قدرت ها و مانور قدرت تبلیغاتی و نرم در برابر جنگ نرم دشمن عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان اعزامی به پیاده روی اربعین؛ حجت الاسلام دکتر علی عارفی، پنجشنبه (۲۴ شهریور) در همایش "اربعین و مقاومت اسلامی" با محوریت سرداران مقاومت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که در کربلای معلی برگزار شد؛ گفت: جنگ نرم از قدیم مورد استفاده قدرت ها قرار گرفته است.

 

 

 


رئیس همایش "اربعین و مقاومت اسلامی" افزود: امویان از این شیوه برای تخریب چهره اهل بیت کمال استفاده را کردند و بیش از ۴۰ سال علیه اهل بیت اقدامات تبلیغاتی کردند تا زمینه را برای جنگ سخت آماده کنند. 

 

 

 

وی ادامه داد: آنان شخصیت هایی استخدام کردند تا دروغ های زیادی به پیامبر و اهل بیت نسبت بدهند‌.

 

 

 

حجت الاسلام عارفی جنگ نرم را آرام و تدریجی دانست و گفت: در جنگ نرم در حقیقت تصویری از جامعه شکست خورده به مردم نشان داده می شود و مردم را مایوس می کنند.

 

 

 

وی با بیان اینکه جنگ نرم برخلاف جنگ سخت، پایدار و بادوام است؛ تصریح کرد: مرز جنگ نرم، مغز انسان ها است و انسان ها خودشان، خود را هزینه می کنند.

 

 

 

مسئول دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان یکی دیگر از ویژگی های جنگ نرم را خلق ارزش های جدید و ساختن اسطوره های جدید دانست و افزود: تضادآفرینی و تردید آفرینی از دیگر ویژگی های جنگ نرم که به همین‌ دلیل ضروری است از قدرت نرم برای مقابله با جنگ نرم دشمن استفاده کرد.

 

 

 

وی اربعین را یکی از قدرتمندترین قدرت ها و مانور قدرت تبلیغاتی و نرم در برابر جنگ نرم دشمن عنوان کرد. 

 

 

 

گفتنی است؛ در این همایش که به همت دانشگاه های کرمان و کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان برگزار شد؛ شخصیت هایی علمی از کشورهای عراق، یمن و آرژانتین به ایراد سخن پرداختند؛ روسای دانشگاه های کرمان نیز سخنرانی خود را در موضوعات مختلف با پیوست اربعین ارائه دادند.


 

کد خبر 1216181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha