«خانه پیشگیری و احیاگران زندگی» در خراسان جنوبی افتتاح می شود

رییس اداره مشاوره تحصیلی تربیتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای اولین بار خانه پیشگیری در خراسان جنوبی با تجهیزات کامل طی دو هفته آینده افتتاح خواهد شد، اظهارامیدواری کرد: شاهد افتتاح این خانه ها در محلات کم برخوردار باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، زهرا فرازی امروز (24 شهریور) در شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: در راستای تحقق طرح «توسعه و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰» وظایفی برای آموزش و پرورش مشخص شده است.

 

رییس اداره مشاوره تحصیلی تربیتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: برنامه ریزی برای ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و تجهیز و نوسازی فضاهای آموزشی و پرورشی از جمله وظایفی است که در راستای اجرای طرح 2020 برای آموزش و پرورش معین شده است.

 

وی با اشاره به طرح نماد عنوان کرد: این طرح با هدف آموزش های ارتباطی و توانمندسازی و بحث غربالگری و شناسایی دانش آموزان در معرض خطر در شهرهای درمیان و خوسف و سربیشه و زیرکوه برگزار خواهد شد.

 

فرازی در ادامه گفت: در محلات کم برخوردار شدید می توانیم با کمک دستگاه های اجرایی تمام واحدهای آموزشی را تحت پوشش این طرح در 52 نقطه استان قرار دهیم.

 

رییس اداره مشاوره تحصیلی تربیتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به مرکز مشاوره اشاره کرد و افزود: تلاش داریم تا در تمامی شهرهای استان با کمک خیرین و دستگاه های اجرایی شاهد فعالیت مراکز مشاوره باشیم اما برای راه اندازی مراکز مشاوره نیازمند تعیین فضای مستقل و دائمی و تجهیزات هستیم.

 

وی در خصوص بحث خانه های پیشگیری عنوان داشت: برای اولین بار خانه پیشگیری در خراسان جنوبی طی دو هفته آینده افتتاح خواهد شد و تجهیزات آن کامل است و امیدواریم شاهد افتتاح این خانه ها در محلات کم برخوردار استان باشیم.

 

 

 

 

کد خبر 1216184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha