تدوین طرح نیازسنجی فرهنگی اجتماعی محلات گرگان/قرارگاه فرهنگی جهادی در گرگان ایجاد می‌شود

فولادیان گفت: طرح نیازسنجی فرهنگی اجتماعی و ورزشی محلات گرگان در حال تدوین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «آرش فولادیان» در نشست مدیران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان و خانه‌های فرهنگ با فرماندار گرگان با تاکید براینکه موضوعات فرهنگی دارای ابعاد گسترده ای‌ است، اظهارکرد: کار در حوزه فرهنگ، دیر بازده است با این حال برای سر و سامان دادن برخی از موضوعات اجتماعی و فرهنگی در محلات شهر گرگان، قرارگاه فرهنگی جهادی شهر گرگان را در روزهای آینده ایجاد خواهیم کرد.

 

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: در محله‌های آسیب پذیرتر نیز اقدامات ضربتی فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است. 

 

وی با تاکید براینکه فعالیت در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیازمند هم‌افزایی و همراهی دستگاه‌ها است، بیان کرد: دستگاه‌هایی که بودجه‌های فرهنگی در اختیار دارند می‌توانند در کنار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان قرار بگیرند تا ضمن جلوگیری از موازی‌کاری از هدررفت منابع هم پیشگیری شود ضمن اینکه اینگونه اقدامات اثربخشی بیشتری هم خواهد داشت.

 

فولادیان یکی از برنامه‌های این سازمان را طراحی و اجرای جشنواره‌های ملی عنوان کرد و افزود: یک دوره جشنواره رسانه و مدیریت شهری را برگزار کردیم و امسال بنا داریم گستره این جشنواره را در سطح ملی ببینیم.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان تدوین طرح نیازسنجی فرهنگی اجتماعی و ورزشی محلات گرگان است. احیای شورای فرهنگی محلات و تبدیل کردن خانه‌های فرهنگ به سرای محله نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1216185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha