اربعین حسینی، مانور ظهور و اعلام بیعت با ولی اعظم زمان و حجت الهی (عج) است

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل گفت: حرکت عمومی همه آحاد جامعه برای آمادگی در رکاب امام زمان بودن، تمرین و در حقیقت اربعین حسینی مانور ظهور و اعلام بیعت با ولی اعظم زمان و حجت الهی (عج) است.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پیاده روی اربعین یک توفیق عظیم و وصف ناپذیر بوده به طوری که امام حسن عسگری (ع) می فرمایند: یکی از نشانه های مومن زیارت سید الشهدا (ع) در روز اربعین است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: پیاده روی و کنگره عظیم اربعین حسینی به عنوان بین المللی ترین رویداد بزرگ و فرصتی برای تقویت و گسترش همبستگی جامعه اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی است.


وی اعلام داشت: تمدن اسلامی به همبستگی و همکاری اجتماعی نیازمند است و اجتماع عظیم عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) در یک زمان و ماکان نورانی و وحدت امت اسلامی بسیار ارزشمند بوده و حماسه ای وصف نشدنی خق می کند.


این مقام مسئول ادامه داد: کنگره عظیم اربعین حسینی نمایش شور و شعور دینی بوده و حرکت عظیم زوار ابا عبدالله الحسین (ع) از سراسر جهان نشانگر وحدت امت بر مدار عشق به ابا عبدالله الحسین (ع) و بزرگداشت ارزش های اخلاقی و انسانی است.


آمون عنوان کرد: پیاده روی اربعین می تواند قدرت نرم مکتب حیات بخش اهل بیت (ع) عصمت و طهارت را به رخ جهانیان بکشد و در این راستا از ظرفیت های بی نظیر خانواده و حرکت عمومی همه آحاد جامعه برای آمادگی در رکاب امام زمان بودن را تمرین و در حقیقت اربعین حسینی مانور ظهور و اعلام بیعت با ولی اعظم زمان و حجت الهی (عج) است.

 

 

کد خبر 1216188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha