۲۰ موکب با موضوع دفاع مقدس در دهه پایانی ماه صفر فضاسازی شده است

حجت الاسلام قنبریان گفت:ایجاد بیش از ۲۰ موکب با فضا سازی دفاع مقدس و بهره مندی از اساتید و مبلغان و مربیان به صورت شبانه روزی و نیز اسکان زائران در برخی از این موکب ها و اجرای برنامه های متعدد و متنوع برای زائران از جمله برنامه های پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، حجت الاسلام «عبدالحسین قنبریان» در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با روزهای پایانی دهه آخر صفر، سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون خراسان رضوی، برنامه هایی را به مناسبت این ایام تدارک دیده است.

 

مسئول سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون خراسان رضوی گفت: ایجاد بیش از بیست موکب با فضا سازی دفاع مقدس و بهره مندی از اساتید و مبلغان و مربیان به صورت شبانه روزی و نیز اسکان زائران در برخی از این موکب ها و اجرای برنامه های متعدد و متنوع برای زائران حضرت ثامن الحجج(ع) از جمله برنامه های پیش‌بینی شده است.

 

وی فضا سازی موکب‌ها با نگاه دفاع مقدسی، حضور مبلغین به صورت تمام وقت، ایجاد میز مشاوره با حضور کارشناسان خانواده و کودک و نوجوان به صورت شبانه روزی، حضور کارشناسان پاسخگویی به مسائل شرعی در تمام شبانه روز و ارائه بیان احکام و پاسخگویی به سوالات مردم را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد.

 

حجت الاسلام قنبریان با بیان اینکه کارشناسان اعتقادی به صورت شبانه روزی به سوالات اعتقادی مردم پاسخ خواهند داد، افزود: بیش از ۲۰۰ نشست همراه با پرسش و پاسخ برای جلسات بصیرتی و سیاسی با حضور اساتید برنامه ریزی شده است.

 

مسئول سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون خراسان رضوی بیان کرد: ایجاد غرفه کودک و آشنا کردن کودکان با فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی با حضور کارشناسان کودک ونوجوان، استفاده از راویان دفاع مقدس با برگزاری جلسات متعدد روایت گری و ایجاد میز دفاع مقدس برای پاسخگویی به شبهات دفاع مقدس از برنامه های دیگر این سازمان برای دهه آخر صفر می باشد.

 

وی افزود: همچنین پایگاه های مدارس علمیه در مشهد مقدس جهت اسکان زائرین و ارائه برنامه های فرهنگی در این ایام به صورت شبانه روزی با محوریت حوزه علمیه خراسان فعال می باشند.

کد خبر 1216229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha