حضور زائران در مشهد نباید فرصتی برای گرانفروشی باشد

آیت الله علم الهدی با تاکید بر اینکه غضب امام رضا(ع) زندگی را به هم می‌زند، گفت:حضور میلیونی زائران امام رضا(ع) در مشهد فرصتی است که باید از مهمانان آن حضرت بیشتر پذیرایی کنیم نه این که فرصتی برای سرکیسه کردن زائران باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، آیت الله «سید احمد علم الهدی» در همایش فرهنگ میزبانی ویژه خدمتگزاران زائران دهه پایانی ماه صفر با تاکید بر اینکه غضب امام رضا(ع) زندگی را به هم می‌زند، گفت:حضور میلیونی زائران امام رضا(ع) در مشهد فرصتی است که باید از مهمانان آن حضرت بیشتر پذیرایی کنیم نه این که فرصتی برای سرکیسه کردن زائران باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: خوشا به سعادت کسانی که با اخلاص در خدمت امام هشتم و زائران آن حضرت(ع) هستند و اخلاص، جزء فرهنگ میزبانی است و این فرهنگ از باور شروع می‌شود به این معنا که انسان، باور قلبی داشته باشد که جاروکش و خدمتگزار امام رضا(ع) است.

 

وی با بیان این که دهه آخر صفر موج بزرگ حضور زائران در مشهد است، افزود: در این روزها، امام هشتم(ع) کسانی را که در میدان و خدمتگزار مهمانان آن حضرت هستند را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهند و باید اخلاص در عمل را حفظ کرد.

 

آیت الله علم الهدی افزود: در عرصه نظافت و پاکبانی، حمل و نقل شهری و مدیریت خدمت و در هر موقعیتی اگر زائران امام هشتم(ع) را با اخلاص خدمت کنیم همکار امام رضا(ع) در پذیرایی از مهمانان آن حضرت هستیم، آنچه در عرصه کاری و مدیریت شهری می‌درخشد نوکری امام رضا(ع) است که ارزش و عظمت آن قابل محاسبه نیست.

 

امام جمعه مشهد با بیان این که مشهد گردشگر و شهروند ندارد، ادامه داد: این شهر، زائر و مجاور دارد، مشهد شهر امام رضا(ع) است و هر کس ساکن اینجاست همسایه و مجاور و مستاجر آن حضرت است.

 

نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی گفت: این که خادمی امام رضا(ع) در راس ماموریتها، برنامه‌ها و وظایف شهرداری و شورای شهر قرار گرفته است جای تشکر دارد.

کد خبر 1216262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha