مجازات سنگین قضایی مشمول اشرار و مجرمین حرفه ای می شود

حجت الاسلام جعفری گفت: دستگاه قضایی اصفهان مجازات سنگین برای اشرار و مجرمین حرفه ای و بر هم زنندگان نظم عمومی در نظر می گیرد.

حجت الاسلام  «اسدالله جعفری« در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به دستگیری مجرمین حرفه ای و اشرار و بر هم زنندگان نظم عمومی در اصفهان و تهران اظهارداشت: دادگستری کل اصفهان مجازات سنگینی را برای این دسته از مجرمین در نظر گرفته است.

 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: افرادی که در جاده ها اقدام به زورگیری، سرقت طلاجات و تجاوز به عنف انجام می دهند مشمول بخشش نبوده و مجازات سنگینی برای آنان پیش بینی شده که اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: اشرار و بر هم زنندگان نظم و آرامش عمومی هم مشمول مجازات سنگین خواهند بود تا اینکه کسی جرات سلب آرامش عمومی را نداشته باشد.

 

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه پلیس در پیشگیری و شناسایی و دستگیری مجرمین تلاش خوبی دارد، تصریح کرد: نهادهای امنیتی و دستگاه قضایی برای کاهش وقوع جرم و بازدارندگی تلاش خود را به موقع و به جا به سرانجام می رسانند.

وی در خصوص کاهش وقت رسیدگی به پرونده ها خاطرنشان کرد: کاهش اطاله دادرسی با تسریع در رسیدگی به پرونده ها و بررسی پرونده های مسن دادگاه در دستور کار بوده و با جدیت توسط قضات انجام می شود.

کد خبر 1216292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha