ناوگان حمل نقل به اندازه کافی برای بازگشت زائران به شهرهای  مقصد در مهران مستقر شده است

استاندار ایلام با اشاره به تدارک امکانات کافی استان و پایانه برکت برای خدمت به زائران اباعبدالله حسین(ع)، گفت: در شرایط فعلی، حداکثر زمان معطلی زائران برای سوار شدن به ناوگان حمل و نقل عمومی جهت برگشت به شهرهای خودشان، یک ساعت است.

«حسن بهرام‌نیا» در یک گفت و گو با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پایانه مرزی مهران با بیان این که نیروهای پرشماری برای خدمت به زائران اباعبدالله حسین(ع) پای کار هستند، اظهار کرد: هم اکنون تردد خودروها و  و زائران به سمت عتبات عالیات روان و بدون ترافیک دنبال می‌شود و طی ۲۴ ساعت گذشته،  ۱۲۴ هزار ورودی و ۳۶ هزار خروجی داشتیم.

 

 استاندار ایلام با اشاره به استقرار ناوگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران برای بازگرداندن زائران به شهرهای خود گفت:‌ اکنون اتوبوس‌های فراوانی در استان ایلام و پایانه برکت تدارک دیده‌ایم که برای بازگشت زائرین به کشور و شهرهای مختلف آماده خدمت‌اند.

 

بهرام نیا  خاطرنشان کرد: حدود ۹ شهر، مدخل ورودی به استان ایلام است که در همه این ورودی‌ها از زائران عزیز پذیرایی می‌شوند. همچنین دستگاه‌های بهداشتی و درمانی در این شهرها مستقر هستند و به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

 

استاندار ایلام با اشاره به تامین پارکینگ‌ برای خودروها در مرز مهران، گفت: برای نزدیک به ۶۰-۷۰ هزار خودرو پارکینگ ایجاد کردیم که اکنون بخشی از آنها به دلیل بازگشت زائرین خالی شده است و کسانی که قصد تشرف دارند می‌توانند از این خدمات نیز استفاده کنند

 

 

 

 

کد خبر 1216300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha