برگزاری همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین/ ۶۰ موکب پذیرای شرکت‌کنندگان است

حزباوی از برگزاری همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در روز (شنبه ۲۶ شهریور) همزمان با اربعین حسینی در شهرستان شادگان خبر داد و گفت: حدود ۶۰ موکب در طول مسیر راهپیمایی به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

«هادی حزباوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، از برگزاری همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی دز شهرستان شادگان خبر داد و اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین نماد همبستگی و قدرت امت اسلام و نماد وحدت، عشق و علاقه مردم به امام حسین (ع) است.

 

دبیر ستاد اربعین حسینی شادگان افزود: دسته عزاداری و پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در روز (شنبه ۲۶ شهریور) همزمان با اربعین حسینی ساعت ۷ صبح از میدان ابن سکیت تا قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) با حضور پرشکوه مردم ولایی و حسینی شهرستان شادگان برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: تمام اکیپ‌های امدادی شهرستان شادگان اعم از اورژانس، آتش‌نشانی های شهرداری های شادگان، دارخوین و خنافره، راهداری، هلال احمر، اتفاقات ادارات آب، برق و گاز و ... در راهپیمایی پیاده‌روی روز اربعین در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

 

حزباوی تصریح کرد: به منظور هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم جاماندگان پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) اکیپ‌های امدادی این شهرستان در تمام نقاط و مسیرهای پیاده‌روی عزاداران حضور یافته و تا پایان این مراسم در صحنه حاضر خواهند بود.

 

وی از ادارات و ارگان‌های خدماتی و امدادی نیز درخواست کرد تا با تدارکات کامل و آمادگی لازم، در مسیرهای پیاده‌روی عزاداران حضور یافته و وظایف محوله را به بهترین نحو به مردم ارائه کنند.

 

دبیر ستاد اربعین شادگان یاد آور شد: حدود ۶۰ موکب در طول مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در شادگان به زائران خدمات می‌دهند.

 

کد خبر 1216337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha