ارائه خدمات به بیش از ۹ هزار زوار اربعین حسینی

آزادی،گفت: ۹ هزار زائر خدمات ارائه دادیم و مورد حادی نداشتیم .

«اکبر آزادی »در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه ، با اشاره به روند فعالیت و خدمات اورژانس استان در مرز خسروی گفت: سازمان اورژانس کشور به عنوان مسئول کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی یکی از زیرمجموعه‌های ستاد مرکزی اربعین حسینی است و از ۱۵ شهریورماه بنا به دستور سازمان اورژانس کشور در مکان های مشخص در ورودی شهرستان کنگاور تا پایانه مرزی خسروی همکاران ما در نقاط مشخصی که حادثه خیز بودند، مستقر شدند.

 

مسئول روابط عمومی اوژانس استان کرمانشاه افزود: باید به موقعیت محل امدادخواهی توسط پرسنل اورژانس دسترسی داشته باشیم و باز کردن مسیر برای خودروهای امدادی به خصوص آمبولانس باید در جامعه نهادینه شود.

 

وی خاطر نشان کرد: رعایت نکات بهداشتی، راه های مقابله با گرمازدگی و توجه به اخبار و توصیه های مسئولان، مهمترین مواردی است که باید زائران‌ اباعبدالله الحسین(ع) به آنها توجه کنند.

 

 

آزادی تصریح کرد: در ایام اربعین پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس، حدود ۱۳۵ دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه متورلانس و سه فروند بالگرد جهت مورد اورژانسی در حال ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی بودند.

 

مسئول روابط عمومی اوژانس استان کرمانشاه ،اظهار کرد: چند روز گذشته تجمع زیادی از زائر در آخرین گیت خروجی پایانه مرزی خسروی رخ داد و افراد زیادی دچار گرمازدگی و ضعف و بی حالی شدند، در همین مکان درمان سرپایی صورت گرفت و مورد اورژانسی نداشتیم که نیاز به خدمات تخصصی داشته باشد.

 

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه زائرین در حال برگشت از عتبات عالیات هستند مسیرهای طولانی پیاده روی کردند و استراحت کافی نداشتند، اگر وارد کشور شدند قبل اینکه به شهر خود بازگردند توصیه می کنیم استراحت کافی داشته باشند تا در طول مسیر شاهد حادثه ناگواری نباشیم.

کد خبر 1216367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha