اسکان بیش از ۱۲۰۰ نفر از زوار اربعین حسینی در مواکب اسلام آباد غرب

میرزایی،گفت: با توجه به موج بازگشت زوار اربعین حسینی در شبانه روز هزار و ۲۰۰ الی هزار و ۵۰۰ نفر در دو موکب حمیل و اسلام آبادغرب اسکان داده می شوند.

« مسلم میرزایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه با اشاره به برپایی مواکب در شهرستان گفت: مواکب سپاه اسلام آبادغرب در وعده های صبحانه، نهار، شام و میان وعده(چای، شربت، خرما، بیسکویت، میوه) بیش از پنج هزار پرس غذا و پذیرایی بین زائران اربعین حسینی توزیع می کنند.

 

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب افزود: با همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نماز جماعت با حضور روحانیون مقیم در سه وقت صبح، ظهر و مغرب برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: ایستگاه سلامت در کنار موکب شهر به منظور پایش سلامت زوار اربعین برپا و یگان موتوری و خودرویی برای راهنمایی و اسکان زوار در سطح شهر بکارگیری شده است.

 

میرزایی تصریح کرد: علاوه بر نذورات مردمی و کمک های خیرین، خانواده پایوران و حتی سربازان این ناحیه  با اهدای نذورات خود به موکب های سپاه در این پویش عظیم حسینی مشارکت کردند.

 

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب، اظهار کرد: براساس اعتقادات دینی ما خدمت به زوار عزیز حضرت اباعبدالحسین(ع) در پیشگاه خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد بود.

کد خبر 1216391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha