تمام جهان به راهپیمایی عظیم اربعین چشم دوخته‌اند

حجت‌الاسلام بیرم‌وند گفت: جهان نگاه ویژه‌ای به حرکت عظیم اربعین حسینی دارد و تمام جهان به این راهپیمایی عظیم و میلیونی چشم دوخته‌اند.

«حجت‌الاسلام علی بیرم‌وند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، با بیان اينکه اربعین حسینی به عنوان رزمایش منتظران امام زمان (عج) محسوب می‌شود اظهار کرد: خوشبختانه امروزه راه کربلا باز شده و همه مسلمانان و دیگر ادیان به زیارت امام حسین (ع) می‌روند که این نعمت بزرگی است.

 

معاونت تبلیغ حوزه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک با اشاره به اینکه اهل بیت (ع) و علما نگاه ویژه‌ای به زیارت امام حسین (ع) داشته‌اند افزود: مردم در این ایام به صورت شبانه‌روزی در حال حرکت به سمت حرم حضرت سیدالشهدا (ع) هستند که همواره این جمعیت و شور و اشتیاق بیش از پیش، بیشتر می‌شود.

 

وی اذعان کرد: جهان نگاه ویژه‌ای به حرکت عظیم اربعین دارد و تمام جهان به این راهپیمایی عظیم و میلیونی چشم دوخته‌اند.

 

حجت‌الاسلام بیرم‌وند تصریح کرد: دشمنان اسلام در حال نظاره راهپیمایی عظیم اربعین هستند و بیشتر از قبل، آنها را ترسانده و خشمگین کرده و همین سبب شده تا دست به ایجاد فتنه‌های مختلفی بین شیعه و سنی و همچنین ایران و عراق بزنند و به دنبال کم‌رنگ کردن این حرکت عظیم باشند.

 

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، هر قدمی را در مسیر اربعین و بین‌الحرمین بر می‌داریم، باید قدمی برای ظهور حضرت مهدی (عج) باشد خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم به ظهور برسیم، باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

 

کد خبر 1216403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha