اسرائیل نفس‌های آخرش را می‌کشد

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه اسرائیل نفس‌های آخرش را می‌کشد، گفت: اگر از اسرائیل خطایی سربزند، با خاک یکسان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه دشمنان در طول تاریخ برای از بین بردن آثار اهل‌بیت(ع) نقشه کشیدند و خدا هم تدبیر کرد و پروردگار متعال بهترین چاره‌جویان است، اظهارکرد: متوکل چندین بار مزار سیدالشهدا(ع) را شخم زد اما خدا تدبیر کرد ببینید راهپیمایی اربعین بعد از 1400 سال چه شکوه وعظمتی پیدا کرده است.

 

امام جمعه خمام افزود: هیچ جای دنیا نداریم نیرویی که ۳۰ میلیون نفر را به یک مکان جذب کند و صدها میلیون نفر هم از دور به آن محل توجه کنند.

 

وی با بیان‌اینکه اربعین زمینه‌سازی برای ظهور است، تصریح‌کرد: اربعین قدرت نمایی اسلام ناب است و اربعین نماد اسلام ناب محمدی(ص) می‌باشد.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه دشمن از هر وسیله‌ای استفاده می‌کند تا این مراسم برگزار نشود و آنان می‌خواهند بین ملت عراق و ایران اختلاف ایجاد کنند ولی به اهداف‌شان نمی‌رسند، گفت: پیوند بین مردم عراق و ایران ناگسستنی است.

 

خطیب نماز جمعه خمام با بیان‌اینکه دشمنان شایعه کردند که گرسنگی، تشنگی و سختی فراوان در مسیرپیاده‌روی اربعین بوده است، ادامه داد: امسال یکی از بهترین راهپیمایی‌های اربعین برگزارشد.

 

وی اضافه‌کرد: مردم عراق در طول سال از مخارج زندگی خودشان می‌زنند تا به نحو احسن از زوار اربعین پذیرایی کنند با اینکه خودشان در مشقتند و به سختی زندگی می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت و افزود: حماسه ایستادگی و مقاومت مردم قهرمان و دلیر ایران این جنگ را به یکی ازکم نظیرترین پدیده‌های تاریخ معاصرتبدیل کرد.

 

امام جمعه خمام با بیان‌اینکه جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت و اسرائیل نفس‌های آخرخودش را می‌کشد، تصریح‌کرد: این اراجیفی که بعضی از سران رژیم غاصب صهیونیستی مطرح و بالاترین مقام ما را تهدید می‌کنند از روی ترس است.

 

وی با بیان‌اینکه اگر اسرائیل از پا خطا کند با خاک یکسان می‌شود،اظهارکرد: کسی که داردغرق می‌شود به هرچیزی تمسک پیدا می‌کند تا نجات پیدا کند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس از خیرین خواست کمک به دانش‌آموزان نیازمند را فراموش نکنند.

 

 

 

کد خبر 1216419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha