راهپمیایی اربعین در سراسر استان اصفهان برگزار می شود

احمدی از برگزاری راهپیمایی اربعین تحت عنوان «جاماندگان اربعین« در سراسر استان اصفهان خبرداد.

«محمدعلی احمدی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به برنامه روز اربعین استان اصفهان اشاره کرد و اظهارداشت: پیاده روی و قرائت زیارت، سخنرانی و مداحی همراه با برنامه های فرهنگی در سراسر شهرستان ها پیش بینی و ستادی برای این موضوع تشکیل شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه راهپیمایی عاشقان حسینی در شهرها و روستاها برگزار می شود، افزود: این برنامه در شهرهای سراسر استان در محل هایی مشخص برگزار و ختم به گلزارهای شهدا و یا آستان مقدس امامزادگان می شود.

 

وی در خصوص برگزاری مراسم اربعین در اصفهان گفت: روز شنبه (26 شهریور) از مساجد سطح شهر و بقاع متبرکه شهروندان اصفهانی به سمت گلستان شهدا پیاده روی خواهند کرد و مراسم در این محل برگزار خواهد شد.

 

احمدی اضافه کرد: مراسم هایی نیز در مساجد، بقاع متبرکه و محله های شهری و روستایی امشب و فردا به صورت مردمی برگزار می شود.

 

وی توزیع نذری و خدمت رسانی به زائران و عزادارن حسینی هم توسط موکب ها و گروه های مردمی در حال انجام است که توصیه شده موکب داران نسبت به مسائل ترافیکی و رفت و‌ آمد شهری همکاری داشته باشند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان یادآورشد: بخشی از برنامه های عزاداری روز اربعین توسط صدا و سیمای اصفهان به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

کد خبر 1216444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha