پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بجنورد تا امامزاده سیدعباس علیه‌السلام برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین در روز شنبه بیست و ششم شهریورماه همزمان با اربعین حسینی در ۱۷ شهر خراسان شمالی خبر داد و گفت: مسیر پیاده روی در بجنورد از میدان شهید تا امامزاده سیدعباس (ع) خواهد بود.

حجت الاسلام «حمید رفیعی» از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین در روز شنبه بیست و ششم شهریورماه همزمان با اربعین حسینی در 17 شهر خراسان شمالی خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: اجتماع عظیم عزاداران حسینی در اربعین، اعلام صریح وفاداری و علاقه شدید محبان و ارادتمندان به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) است.
 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین در بجنورد را ساعت 10 صبح از محل میدان شهید تا امامزاده سیدعباس علیه السلام اعلام کرد و گفت: این مراسم در شیروان ساعت 8 صبح از امامزاده نقی الهادی (ع) تا محل امامزاده حمزه رضا (ع) آغاز می شود.


حجت الاسلام رفیعی، میدان امام خمینی(ره) تا گلزار شهدا را مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرستان اسفراین معرفی کرد و با بیان اینکه این مراسم از ساعت 9 صبح آغاز می شود، اظهارکرد: عزاداران حسینی در مانه و سملقان هم در همین ساعت مسیر مسجد جامع تا امامزاده دلاور (ع) را پیاده روی می کنند.
 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، زمان شروع مراسم در شهرستان های فاروج و راز و جرگلان را هم 9 صبح اعلام کرد و افزود: مسجد جامع تا گلزار شهدا و میدان معلم تا گلزار شهدا هم مسیر پیاده روی عزادارای حسینی به ترتیب در شهرستان های فاروج و راز و جرگلان است.
 

وی بیان کرد: جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان گرمه هم مسیر مسجد جامع تا گلزار شهدا و در جاجرم هم میدان امام خمینی(ره) تا گلزار شهدا را پیاده روی می کنند.

در شهر لوجلی هم مسیر میدان شهر تا مسجد جامع، صفی آباد مسجد جامع تا امامزاده سید حمزه، پیش قلعه مسجد جامع تا امامزاده اشرف، قاضی مسجد تا گلزار شهدا، تیتکانلو گلزار شهدا تا امامزاده، سنخواست مسجد جامع تا امامزاده زین العابدین، شوقان مسجد جامع تا امامزاده سید اسماعیل، درق شهدای گمنام تا گلزار شهدا و در غلامان از خیابان مسجد برای پیاده روی جاماندگان اربعین تعیین شده است.

 

خبرنگار: سمیرا نیستانی

کد خبر 1216464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha