حضور ۵۰ هزار نفر از قزوین در پیاده روی اربعین حسینی

جلیلوند گفت: ۵۰ هزار نفر از قزوین در پیاده روی اربعین حسینی در عراق شرکت کردند البته این عدد، رقمی است که در سامانه سماح ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «علی جلیلوند» در خصوص برگزاری مراسم دلدادگان حسینی بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته مراسم دلدادگان حسینی در کل استان در حال انجام است و در ۱۰۷ نقطه استان برگزار می شود.

 

مسئول قرارگاه قزوین ستاد مردمی اربعین استان قزوین ادامه داد: در بین راه هم مواکب حسینی منتظر ارائه خدمات به عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند و خدمات مختلفی در این مواکب دیده شده که این موکب ها در بحث پذیرایی، فعالیت های فرهنگی، عفاف و حجاب و کودک و نوجوان فعالیت دارند.

 

جلیلوند اعلام کرد: اصل داستان اربعین، فرهنگی است ما می خواهیم فرهنگ اربعین را پیاده کنیم و روی آن ثابت قدم بمانیم و منتظر حضور مردم در این برنامه هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: پیاده روی دلدادگان حسینی از میدان میرعماد آغاز و در انتهای مسیر در امامزاده حسین (ع)برنامه ای تدارک دیده شده و قبل از اقامه نماز ظهر و عصر، زیارت اربعین قرائت می شود.

 

مسئول قرارگاه قزوین ستاد مردمی اربعین استان قزوین تأکید کرد: در این ایام شهر باید رنگ و بوی حسینی بگیرد و ان شاالله همه به ویژه نوجوانان در این مراسم شرکت کرده و به نیت سیدالشهدا قدم زده و بدانند راه نجات راه محبت و عشق به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) است.

 

وی خاطر نشان کرد: ۵۰ هزار نفر از شهر قزوین در پیاده روی اربعین حسینی در عراق شرکت کردند البته این عدد، رقمی است که در سامانه سماح ثبت شده است.

 

جلیلوند یادآور شد: الان زمان، زمان نصرت و یاری بوده و زمان حرکت است و لفظی که برای حضرت حجت می گوییم و قیام می کنیم نشان می دهد ایستا بودن فایده ندارد اگر نتوانستیم در پیاده روی اربعین در عراق شرکت کنیم الان می توانیم خود را به آن موج با نیت و تفکر خود برسانیم و خود را برای امام زمان (عج) خرج کنیم و برای امام زمان (عج) قدم برداریم.

 

کد خبر 1216528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha