نمایش «محشر» تبیین الگوی رفتار اسلامی در جامعه است

نصیری قره قانی گفت: نمایش «محشر» در تحقق جهاد تبیین موثر است و تبیین الگوهای رفتاری مناسبی برای مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، «مهدی نصیری قره قانی»، ضمن حضور در محل اجرای نمایش میدانی «محشر» در شیراز گفت: با توجه به نمایش میدانی «فصل شیدایی» در سال گذشته در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز تخمین حدود ۱۲۰ هزار نفر از شهروندان برای تماشای نمایش «محشر» را داشتیم و خوشبختانه طرح آن تهیه شد و تمام دستگاه ها پای کار آمدند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: ردیف بودجه برای این نمایش امسال به اجرا رسید و امیدواریم که اجرای چنین نمایش هایی در شیراز ادامه یابد و جذابیت نمایش های میدانی برای مخاطبان بسیار زیاد است و در چند شب اول تمام صندلی ها رزرو شده و شاهد استقبال بیشتر مردم در شب های آتی از نمایش «محشر» خواهیم بود.

وی تاکید کرد: محتوای این نمایش در زندگی مادی بسیار لازم توجه است تا مردم و مسئولان به اعمال و رفتار خود در زندگی توجه بیشتری کنند و این نمایش در فرهنگ سازی اسلامی و رفتار ما بی شک نقش بسزایی دارد.

نصیری قره قانی افزود: چنین نمایش هایی در جهاد تبیین موثر است و یکی از روش های تبیین، نمایش زنده است و می تواند اثرگذاری ویژه داشته باشد و «محشر» تبیین الگوی رفتار و اعمال و مسئولیت های افراد جامعه است.

وی تصریح کرد: نمایش های میدانی با محوریت مذهبی اثر مطلوبی بر مخاطبان نوجوان و جوان می گذارد و تاثیر آنها از دروس و کتاب ها نیز بیشتر است زیرا به صورت عینی این مفاهیم را مشاهده می کنند.

کد خبر 1216547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha