حماسه اربعین/راهپیمایی و پیاده روی «کاروان دلدادگان حسینی» در شیراز برگزار شد

مراسم راهپیمایی و پیاده روی «کاروان دلدادگان حسینی» از میدان «شهدا» در شیراز به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور سیل دلدادگان اهل بیت (ع) در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مراسم راهپیمایی و پیاده روی «کاروان دلدادگان حسینی»، امروز (شنبه 26 شهریور) با حضور سیل دلدادگان اهل بیت (ع) برگزار شد و عزاداران حسینی از میدان «شهدا» در شیراز به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) حرکت کردند.

جمعیت عزاداران حسینی از این میدان به صورت پیاده به طرف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) حرکت کردند و تجمع بزرگ دلدادگان اربعین در صحن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به انجام رسید.

عاشقان اهل بیت (ع) علاوه بر این مسیر اصلی  از سه مسیر دیگر هم در این مراسم شرکت کردند که شامل میدان «شاهزاده قاسم» به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، چهارراه «مشیر» به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و میدان «شهید مفتح» به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بود.

در این مسیرها موکب های پذیرایی و خدمات رسانی نیز به سوگواران خدمات رسانی کردند و زیارت «عاشورا» و زیارت اربعین قرائت شد و نوحه خوانی و ‌عزاداری به انجام رسید.

همچنین مراسم معنوی «اهتزاز پرچم حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع)» با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و مسئولان ارشد استان در بین الحرمین برگزار شد.

 

 

کد خبر 1216550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha